Vondt i sida

Cyan

Betatt av forumet
Lurer på om det er noen andre som har vondt i sida, ved de nederste ribbeina? Får skikkelig vondt og klarer ikke å sitte, må legge meg ned eller på sida. Må kanskje ta meg en tur til legen, er bare så lei av å renne med døra der!

Har det ikke nå, men hadde det etterhvert som magen vokste med de to første, mye som presses rundt inni der og man kan lett bli veldig øm i ribbena[;)] det brant under ribbena mange ganger med Tara..skikkelig ømt å vondt leeeenge[:'(] Mamman til venninna mi fikk til og med brudd i noen ribben ho[8D] 

ORIGINAL: Rebecca85

Har det ikke nå, men hadde det etterhvert som magen vokste med de to første, mye som presses rundt inni der og man kan lett bli veldig øm i ribbena[;)] det brant under ribbena mange ganger med Tara..skikkelig ømt å vondt leeeenge[:'(] Mamman til venninna mi fikk til og med brudd i noen ribben ho[8D] 

Magen min har vokst mye de siste tida, så håper det bare er litt voksesmerter! Litt tidlig med svangerskapsforgiftning.. håper ikke det er det..

Jeg er også veldig plaget med å kan få vondt nederst i ribbena mine å må legge meg ned.
Jordmoren min sier at det er helt vanlig fordi at alle organene i magen blir skyvet til siden for å få plass til den lille, og da kan det hende at di blir lagt i press opp mot ribbena, og når den lille da er aktiv der inne eller ligger øverst i livmoren blir det ett ekstra press opp mot ribbena:)

Sjønner? er ikke så flink å forklare:) hehe

Back
Topp