Vondt i ryggen?

Miss York

Flørter med forumet
Noen andre som sliter med vondt øverst i ryggen? :-( har begynt de siste ukene, men stort sett bare visst eg har gått mye. Nå begynner det etter 10-15 mins gange og de to siste dagene har det verket i ryggen fra etter lunsj på jobb... Har kontorjobb så sitter stort sett hele dagen med noen turer til og fra toalettet da :-P trodde ikkje det skulle begynne å verke sånn på jobb, veldig kjedelig :-(

Noen andre som sliter med vondt øverst i ryggen? :-( har begynt de siste ukene, men stort sett bare visst eg har gått mye. Nå begynner det etter 10-15 mins gange og de to siste dagene har det verket i ryggen fra etter lunsj på jobb... Har kontorjobb så sitter stort sett hele dagen med noen turer til og fra toalettet da :-P trodde ikkje det skulle begynne å verke sånn på jobb, veldig kjedelig :-(
Magen blir tung på slutten, så er naturlig at kroppsholdningen ikke blir helt rett i forhold til ryggen :) så er nok helt normalt tenket jeg

Ja er nok helt normalt men veldig frustrerende, klarer ikke konsentrere meg så bra på jobb...

Veldig vanlig med vondt i ryggen på slutten. Sliter med det samme, både når jeg sitter for lenge, står eller går for lenge :(

Har vondt oppe i skuldrene innimellom. Vet ikke hva det kommer av, men det er kjempevondt og får prikking ned i armen og hånden. Hjelper veldig med massasje :D De gangene jeg er så heldig å få da...;)

Jeg har vondt i korsryggen :( Av og til er det skytende smerter og utrolig vondt. Vanskelig både å sitte behagelig og å sove på natta.
Øverst i ryggen er jeg mest øm og nesten litt støl. Men hjelper veldig godt på når mannen maserer litt :)

Er i uke 33+4 nå og sliter veldig med ryggen. Det værste er faktiskt å sitte, å gå rundt ogsånt er ikke like vondt som når jeg sitter rett opp på en stol. Så trur det er viktig pg bevege kroppen litt.

Har heldigvis en aktiv jobb, men den halvtimen jeg har pause er faktiskt grusom :P

Back
Topp