Vondt i ryggen!

Zazigai

Forelsket i forumet
Eller.. Veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Er ikke direkte ryggen som er vondt, og heller ikke musklene.. Er liksom inni kroopen på et vis.. Sitter på baksida av ryggen på vestre side, midt på og akkurat vedsiden av ryggsøyla.. Veldig ubehagelig :/ .. Noen som aner hva det kan komme av? Tenkte å prøve å legge meg i badekaret en stund, men om det ikke gir seg tror jeg at jeg ringer legen, for det var skikkelig ubehagelig!

Jeg har akkurat make, har vondt nede i korsryggen bare litt på siden. Har hatt det i flere dager nå. Det eneste som hjelper for meg er å ligge i sengen

Bekkenløsning???

Kommet etter at du har vært mye på beina og setter deg eller kan det ligne litt på menssmerter bare at de sitter i ryggen?

Hørtes ikke godt ut... hjelper det med varme eller kulde?
Noen muskelsmerter kan lindres ved å legge en ispose på (med et håndkle nærmest huden).. andre ganger kan varme hjelpe...
Håper det går over for deg...

Lurte på bekkenet, men det vsr liksom så langt oppe, i tillegg til jeg ikke har hatt noe eller kjent noe til bekkenet tidligere.. Jeg har vert på beina i hele dag, og kom etter jeg hadde sittet på sofaen litt.. Når det kom var det vondt og både stå, ligge, sitte, var ingen stilling som var god.. Hjalp med et bad da, forsvant da, men nå luurer jeg på om det er på vei tilbake ..

Hørtes ikke godt ut... hjelper det med varme eller kulde?
Noen muskelsmerter kan lindres ved å legge en ispose på (med et håndkle nærmest huden).. andre ganger kan varme hjelpe...
Håper det går over for deg...

Var ikke muskelsmerte, det har jeg mye av fra før av, og vet hvordan det føles .. Men vet ikke hva, satser på at det ikke kommer igjen! :)

Back
Topp