Vondt i ryggen

Hadde det hver eneste ettermiddag da jeg jobber. Men nå som jeg jobber 2 dager i uken så har det gitt seg helt :)

Har hatt bekkenløsning siden uke 16 og 100% sykemeldt, men etter skole og masse kafébesøk i går, har jeg lagt i hele dag. Vondt å sitte på wc, helt nede i korsryggen. Er det der dere har vondt også?

Jeg har mye vondt i øverste del av ryggen..tror det kommer av at jeg begynner å bli ganske så framtung:P

Etter vinterferien har jeg jobba omtrent halvparten så mye som før... Har blitt mye bedre i bekkenet, lite av de smertene som pleide å være der - men har begynt å kjenne det mer i korsryggen hvis jeg har stått mye / bøyd meg mye. Ikke likt sånn det var med bekkensmertene, en ny greie føles det som. Sikkert fordi det begynner å bli ganske framtungt :) prøver å passe på holdningen, unngå for mye svai.

I korsryggen og innsiden av lårene. Går som i ku. For første gang måtte jeg gå hjem fra jobb i dag, i tillegg til de to dagene i uka jeg er sykemeldt, og det liker jeg ikke. Ligger ann til 100% sykemelding fra neste uke...

Hele tiden med denne forferdelige bekkenløsningen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

JA! Spesielt om jeg skal ta ut og inn av oppvaskmaskinen, eller gjøre noe annet jeg må stå bøyd...

Ja, jeg har vært uheldig og fått kink i ryggen... Så jeg var hos kiropraktor i går, er enda verre i dag, så spørs om det ikke blir en tur til til kiropraktoren over helga, hvis det ikke blir bedre :( Bekkenløsninga er jeg nesten kvitt :cool:

Joda det begynner å kjennes....spesielt når man skal sette igang å styre med rydding og vasking. Må ærlig innrømme at det blir godt å få kroppen for seg selv igjen:p

Ja, jeg har vært uheldig og fått kink i ryggen... Så jeg var hos kiropraktor i går, er enda verre i dag, så spørs om det ikke blir en tur til til kiropraktoren over helga, hvis det ikke blir bedre :( Bekkenløsninga er jeg nesten kvitt :cool:
Ble du verre av kiropraktor? Ringte til han og han sa at jeg måtte komme til han for å knekke opp kinken. Jeg har alltid vondt dagen etter kiropraktoren og fysioen, så blir det bedre. Håper du føler deg bedre i morgen da :)

Har veldig vondt i ryggen,hadde problemer med det sist svangerskap også.men det værste er smertene over ribbena,der værker jeg nesten konstant og klarer ikke sitte lenger en ca 15 min før det begynner å gjøre vondt

Eg pleier ikkje ha så mykje vondt.. men i går hadde eg helt vanvittig vondt..
Først jobb, så shopping så sitte i ro i 2.5 time på en kino stol, er ikkje å anbefale:p

Back
Topp