Vondt i ryggen/bekken?

Angelise

Elsker forumet
Fått så vondt nederst i ryggen i dag! :( Vondt når jeg går/står/sitter. Trodde det skulle gå over etter jeg kom meg i bevegelse, men tvert imot! Ser ut som en 80 år gammel dame som er dårlig til beins...
Skal til fysio 1530 i dag så skal spørre henne om hun kan sjekke om det er noe med bekken eller bare ryggen, aldri hatt noe med bekkenet før.
Hva er tegnene til bekkenløsning?

Bekkenløsning går vel mest på skambeinet og leddene der, mens smerter bak i korsryggen ofte er tegn på bekkenlåsning. Fysioterapeuten vil nok kunne hjelpe deg med begge deler:) lykke til i dag:)

Bekkenløsning går vel mest på skambeinet og leddene der, mens smerter bak i korsryggen ofte er tegn på bekkenlåsning. Fysioterapeuten vil nok kunne hjelpe deg med begge deler:) lykke til i dag:)
Takk!!! har kjent litt de siste timene stråling ned i venstre fot,men håper virkelig at det "bare"er ryggen! Takk! :)

Var på første time for bekkenløsning/låsning hos fysio i dag. Jeg har smerter i venstre hoftekam og det stråler bakover mot rumpen og ned i låret.

Var på første time for bekkenløsning/låsning hos fysio i dag. Jeg har smerter i venstre hoftekam og det stråler bakover mot rumpen og ned i låret.
vil det gå over med noen flere behandlinger?

vil det gå over med noen flere behandlinger?
Vil nok ikke gå over nei, men verre vil det forhåpentlig vis ikke bli. Jeg er sykmeldt hele februar grunnet dette, med beskjed fra fastlegen at det er lite sannsynlig at jeg kommer meg i jobb igjen. Skal tilbake til fysio på fredag og da skal jeg trene i sal. Blir enkle øvelser som jeg sikkert kan gjøre litt hjemme også. Og så litt tøy og bøy og trykking på benk etterpå.

What??? hva jobber du med? jeg jobber på kontor.

Vil nok ikke gå over nei, men verre vil det forhåpentlig vis ikke bli. Jeg er sykmeldt hele februar grunnet dette, med beskjed fra fastlegen at det er lite sannsynlig at jeg kommer meg i jobb igjen. Skal tilbake til fysio på fredag og da skal jeg trene i sal. Blir enkle øvelser som jeg sikkert kan gjøre litt hjemme også. Og så litt tøy og bøy og trykking på benk etterpå.

oi!!! Hva jobber du med?jeg har kontor jobb

Har nettopp vært til Kiropraktor av samme årsak , men han kalte det irritasjon i bekkenet.
Hadde en behandling og det hjalp mye!
Skulle unngå tunge løft og det å sitte på golvet.

Idag var jeg litt for aktiv på jobb i barnehagen, og da kjenner jeg det godt etterpå .

Lykke til! Håper ikke det er noe annet en litt rusk;-)

Jeg hadde første vakt på jobb igår etter flere uker borte grunnet kvalme. Var helt ferdig halvveis i vakta. Smerter i korsryggen som stråler ut mot hoftene. Om det fortsetter har jeg ikke sjans for å fortsette i full stilling...Håper det bare var ekstra ille fordi jeg har vært mye i ro, og at kroppen bare må venne seg til det...Plagsomt!

fysioterapeuten fikk tatt det,hun sa det ikke var bekkenet.
tingen er at bare et par timer etterpå var det påan igjen... vondt i alle stillinger utenom å ligge. om jeg våkner med det fremdeles i morgen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... var borte hele forrige uke pga influensa. :/

fysioterapeuten fikk tatt det,hun sa det ikke var bekkenet.
tingen er at bare et par timer etterpå var det påan igjen... vondt i alle stillinger utenom å ligge. om jeg våkner med det fremdeles i morgen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... var borte hele forrige uke pga influensa. :/

Det er alltid ille samme dagen, kan godt være du er øm og har vondt imorgen også, men så bør det roe seg. Kan jo godt være du trenger flere en en behandling og.

Det er alltid ille samme dagen, kan godt være du er øm og har vondt imorgen også, men så bør det roe seg. Kan jo godt være du trenger flere en en behandling og.
veldig øm,og vondt ja. Jeg slet på jobb i dag,men burde jo gå på jobb. liker ikke dette skulle komme nå! hatt vondt i ryggen før, men da har det glippet ila dagen og ikke Vært vondt som det er nå...

Sliter mer det samme selv... Fått henvisning til fysioterapi nå, så.skal innom å få time etter jobb imorgen.. Håper på kort ventetid.. Orker ikke mer av disse smertene, som ikke er bekkenløsning..

Veldig glad for at jeg kan trykke og knekke på meg selv :p med en gang jeg kjenner til symptomene på bekkenlåsningen knekker jeg alt på plass :D hadde nok krepert uten denne kunnskapen :p haha

å vips så er det på plass nå også... :( har fått et tips av fysio om bruke en tennisball inntil en vegg og trykke ryggen oppmot den. Det er så vondt,og spesielt ømt etter i går... dritt

Veldig glad for at jeg kan trykke og knekke på meg selv :p med en gang jeg kjenner til symptomene på bekkenlåsningen knekker jeg alt på plass :D hadde nok krepert uten denne kunnskapen :p haha

Den kunnskapen skulle jeg gjerne hatt :o har slitt med låsninger i mange år, men får ikke til å knekke opp noe selv:p

Back
Topp