vondt i rygg

Cameleon

Gift med forumet
i ettpar uker har jeg hatt vondt i korsryggen, og litt nedover høyre rompeball når jeg går.. som noen korte stråler på en måte..
Men for noen dager siden, forandret dette seg endel, og nå er det smerter i korsryggen, som går som et belte frem til sidene, deretter nedover underlivet, på begge sidene av underlivet liksom.. (dårlig å forklare..) samt, ned høyre rompeball!
Kjennes ut som jeg har gangsperre i underlivet, i tillegg til desse smertene.. Hmm!

Klarer nesten ikke gå korte turer engang! Og orker ikke tenke på hvordan dette bli, dersom det fremdeles er slik når jeg kan begynne på igjen på jobb...?! [8|][&o][&:] gjør jo vondt bare jeg sitter eller ligger også.

Noen som vet hva det kan være?
Skal til Jordmor om to dager, så skal høre med henne også.. Og få vite om det finnes noe øvelser eller forebyggende greier..

Noen som vet om det kan hjelpe med et slikt støttebelte? Fikk tips om det av en venninne..

Jaiks, det var ikke det jeg ville høre... hehe...
Får høre med jordmor på tirsdag, og bare håpe og krysse fingrene for at det er noe annet, som bare går over! Synes det er så tidlig å få bekkenløsning nå??
Nei, får håpe det er noe annet...[:)]

Ja, det første minnte egentlig litt som isjas, har hatt det tidliger, så spurte legen om det kunne være den som var kommet igjen, men hun sa bare "det er normalt å ha mye vondt i ryggen. er jo mye som tøyes og dras i der nede nå" Og det har hun jo egentlig rett i! Men, så vondt som det er blitt nå, det kan da umulig være normalt?! hehe..

Ja, føler jeg egentlig bør slippe unna billig resten av svangerskapet nå, siden jeg kaster opp og er kvalm hele døgnet! Makan, rekker jo ikke kose meg med den voksen magen jo!

Blir spennende å høre hva jormoren sier, håper hun har noen tips til å forebygge, dersom det er bekkenløsning..

eg er sjukemeldt p.g.a sånne plager og det er bekkenløsning. og eg skal begynne i varmebasseng på sjukehuset. så snakk med jordmor om dette er mulighet for deg. skal vere veldi bra og begynne med tidli.

Back
Topp