Vondt i rompa!?

VeraSverige

Betatt av forumet
Lurer på om andre har vondt i rompa når de går. Jeg har ikke bekkenløsning, tror jeg, og generelt lite plager, det verste er trykket på blæren. Men musklene i rompa (på siden) gjør veldig vondt når jeg har gått en stund. Regner med at det er normalt, og har med at tyngdepunktet endret å gjøre, men det er ubehagelig. Kan kanskje massasje hjelpe? Jeg er i uke 37+4 nå.

Tipper det bare er at du belaster musklene på andre måter nå enn før. Dette får musklene til å verke fordi du ikke er så sterk i disse musklene. Jeg feks, belaster leggene veldig når jeg går nå.. Blir det værre med mer belastning (turgåing), bør du ha litt mer "restitusjon" mellom hver gang du går.. Og fokusere på å gå "riktig" hvis du klarer det :)

Massasje og tøying kan sikkert hjelpe litt ja..

Sann helt på siden , ved øvre del av lår? Det har jeg og, verre er det om jeg sitter lenge stille, stivner helt! Ømt å ta på som ett blåmerker. ( det betyr jo musklene er ømme) så regner med de er for kulene på magen er så stor så man går annerledes og belaster annerledes! Er i uke 41 nå, og kan desverre ikke trøste med det blir bedre!

Ja, akkurat. Har nok noe med belastningen når vi ligger på siden også. Sikkert bare å prøve å holde ut! Lykke til!

Back
Topp