Vondt i rompa!

Hilde89

Forelsket i forumet
Ja overskriften sier vel det meste;) i hele dag har jeg hatt vondt i rompa, i det området som er helt oppe ved sprekken liksom. Og det blir bare værre.. er det noen som vet hva det kan komme av? Hilsen ho som klager over lure ting:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Altså, du har ikke vondt I rumpa da, men bakpå? Jeg mener altså ikke inni selve hullet, men nærmere korsryggen, om jeg forstår deg rett? Det kan kanskje (hvis det er det) ha sammenheng med kynnere, modning eller evnt at det er tungt i ryggen med magen nå for tiden? Det kommer ikke i tak da, at det er maserier/rier? :)
 
Du har forstått helt riktig selv med min "flotte" forklaring;)
Nja, kan jo være tyngden men har nok ikke blitt så mye tyngre siden igår.. rier hadde jeg vel merket veldig mye bedre?? Det skal jo være grise vondt:p så satser på det er modning da:) takker for godt svar!:)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sikkert modning da, rier merker du ja ;) Men ikke dumt med modning heller ;)

(Men maserier er gjerne bare ubehagelige/småvonde, ikke skikkelig vonde (så du må ikke puste og konsentrere deg gjennom de som med skikkelige rier), men kommer i uregelmessige tak som rier, så de ligner jo.)
 
Hmm.. sier du det, kanskje e må kikke på klokka mellom hver gang da. Visste ikke om at det var noe som het masserier jeg:confused:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Maserier trenger jo ikke bety fødsel nært forestående da, noen har det kjempelenge, tenkte bare jeg skulle si det sånn ift skikkelige rier :)
 
Ok, inn med teskje:p roa seg nå, så alt er vel vanlig:) takker nok engang!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Du har forstått helt riktig selv med min "flotte" forklaring;)
Nja, kan jo være tyngden men har nok ikke blitt så mye tyngre siden igår.. rier hadde jeg vel merket veldig mye bedre?? Det skal jo være grise vondt:p så satser på det er modning da:) takker for godt svar!:)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Rier trenger ikke å være direkte vonde de heller, bare så det er sagt ;). Alle opplever dem forskjellig ;).


Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤
 
Omg! Hehe, skal på innskrivnings samtale idag så får dobbelt sjekke; )


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp