VONDT i ribbeina!!

~FrkNovember~

Gift med forumet
Det gjør så sinnsykt fantastisk vondt i ribbeina, at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er mest på ene siden, og det gjør vondt uansett om jeg står, sitter, går eller ligger. Kjennes ut som jeg har fått så innmari juling og brista noen ribbein eller noe! Regner med at det er babyen som ligger oppi der og presser, for det har bare blitt verre ettersom jeg vokser. Noen som har opplevd det lignende? Jeg hadde ikke sånn sist hvertfall.. [&:]

Oh yes... [:D]
Hadde en brennende følelse i de. Ble bedre mot slutten når babyen sank..

Huff, ja, nesten så jeg kan kjenne det enda... Det er forferdelig vondt, tårene bare trillet når det var på det verste.. [&:]

Hehe.. Åh- DET husker jeg godt!

Min lille fotballspiller lå å sparka sånn i høyre ribben at han brista det! [:o][8D]

Jeg klarte ikke puste ut normalt, og om jeg måtte hoste så begynnte jeg å gråte så vondt var det!
Men som det har blitt sagt- er lite å gjøre med det.. Må bare vente til babyen synker litt... Da letter det litt på "trykket"....

Jeg og hadde en som lå skikkelig oppi ribbebeina. Var helt jævlig! likte seg best der oppe, og det var skikkelig behagelig da magen sank![:)]

Takk for alle svar! Enda godt det ikke er lenge igjen.. [;)]

ORIGINAL: Blund

Jeg hadde også veldig vondt i ribbeina, tuppa lå å sparket mot de hele tiden, det gjorde j..... vondt!

Jeg har det sånn nå.. Er veldig lita i overkroppen så kjennes ut som ribbeina tar neddi låra når jeg sitter nesten. Klarer ikke å sitte så lenge av gangen, så ligger masse!

Back
Topp