Vondt i ribbein venstre side

Babygull2016

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Under brystet på ein måte. Kjenner det og i ribbein bak på ryggen. Da gjere vondt når eg trekker pusten godt inn, når eg sitter og når eg bøyer meg. Er av og til vondt når eg berre står rett opp og ned.

Sånn har da vert no i 3 dagar, er 30+2 no.
Er da nåken som veit kva da kan væra? :(
 
*Sniker fra mai 2017*
Jeg har lest at det kan være et symptom på begynnende svangerskapsforgiftning, men veldig sjeldent. Men det kan også være uvi (Som har vart ei stund).

Hvis du ringer legen så vil de nok sjekke deg..
 
Det kan være baby som har gitt deg innvendig juling rett og slett også. Snakk med jm/lege.
 
*Sniker fra mai 2017*
Jeg har lest at det kan være et symptom på begynnende svangerskapsforgiftning, men veldig sjeldent. Men det kan også være uvi (Som har vart ei stund).

Hvis du ringer legen så vil de nok sjekke deg..

Jeg har lest at viss det er på høgre side at det kan være svangerskapsforgiftning, finner ingenting om venstre side..
 
Jeg har hatt det likt nå i en mnd tid.. Hadde uvi når jeg tok det opp med legen, kan være det men også at magesekken rett og slett blir trykket oppover.. Men ta en tur til lege/jordmor å få sjekket urin og blodtrykk :)
 
Har hatt det med alle mine 4, utrolig grusomt.
Aldri vært noe annet enn liten plass og babyen som sparker sin "feil"

Har det nå også... Grusomt irriterende men får vell bare holde ut.
(Her var blodtrykket mitt lavt og ingenting på urin så ingen fare for svangerskapsforgifting)
 
Sniker fra januar-17. Jeg har hatt lignende smerter/ubehag, bare på høyre side. Hos meg var det låsning i et ribbein. Går jevnlig til kiropraktor pga bekkenlåsning, så da fikk jeg han til å kjenne, og mistanken min ble bekreftet ;) Nå tre dager etter justering er ubehaget borte :)
 
Back
Topp