Vondt i nyrene.

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Formen er litt kjip, ikke uvanlig det akkurat nå da. Men det bekymrer meg at jeg har vondt i nyrene. Tenker jo at det mest sannsynlig skyldes at det begynner å bli trangt der inne, men kan det være noe annet? er det noe jeg bør bekymre meg for? [&:]
Det er sånn stikkende smerter, akkurat som man har sting i sida. Det er verst på venstre side, hvis jeg klemmer på området gjør det veldig vondt. Men jeg tisser normalt, ingen feber eller andre diffuse smerter.
Hva tror dere?

Har og hatt det sånn i perioder, men vet ikke hva det skyldes. Pleier å gå over igjen. Drikker du nok? Det er nemlig ikke jeg så flink til..

Ville sjekka urinen.

Sist jeg var gravid hadde jeg masse symtomløse urinveisinfeksjoner. En av dem utvikla seg til nyrebekkenbetennelse og det er det vondeste jeg har vært med på (inkludert fødselen).

Ikke det at jeg tror du har det, men sjekk urinen for sikkerhets skyld i alle fall...

ORIGINAL: AMAF

Kanskje du burde ta en urinprøve for sikkerhetsskyld.
Greit å utelukke mulig UVI...
Når man er gravid er det vanlig å ikke merke at man har uvi visstnok, så jeg ville tatt en prøve hvis jeg var deg

sign

Joda jeg dro på legevakten i kveld siden smertene ikke ville gi seg. Og jammen hadde jeg UVI. [8|] Så nå fikk jeg medisin og hvis det ikke sluttet å gjøre vondt i nyrene til onsdag måtte jeg komme tilbake.

Back
Topp