Vondt i nedre del av magen

MalinCenita

Første møte med forumet
Er det normalt? Har ei datter på snart 4 år, men husker ikke hvordan det var i begynnelsen av graviditeten da.. Er 7+4 i dag og har begynt å få litt vondt i nedre del av magen periodevis. Fikk også akkutt vondt i stad når jeg løp opp trappa, stakk til på ene siden.. ? Er dette noe farlig?
 
Det er nok helt normalt. Livmoren din strekker seg hele tiden, og symptomene på det skulle vist være riving og stikking:) Jeg hadde det slik en helt natt, og da ble jeg småbekymret - men plutselig gikk det over.
Så lenge du ikke har vondt 24/7 - kun periodevis - vil jeg hvertfall tro at ting er normalt:)
Uansett, man skal jo alltid ringe legen hvis det er slik at man bekymrer seg veldig!
 
Kjenner også på det til tider... er nok som det står over her, at livmoren/båndene strekker seg.
 
Jeg har også vondt i nedre del av magen, mest på kvelden. Faktisk er vondene/murringene/stikkene/strekkene i magen og lysken de eneste skikkelige symptomene jeg har.
 
Har en del sånn selv.. konstante srikkninger og rivninger inni der, kunne heller ikke huske det fra sist så tidlig.. men er nok helt normalt ja :):) heldigvis.. men blir til at jeg alltid skjekker papiret ved dobesøk :p
 
Har litt stikkende smerter fra tid til annen, men var på innvendig ul idag og legen sa alt så fint ut så ingen grunn til bekymring.
 
Back
Topp