Vondt i magesekk...

Songbird

Andre møte med forumet
Au, sier jeg bare.. Er nå i uke 30, og etter måltider kan jeg bli ordentlig satt ut, og få skikkelig vondt i magen. Det kjennes omtrent som når spysjuka er på vei, eller når du bare er dårlig i magen. Jeg får frysninger, blir satt ut, og det produseres sikkert masse luft.

Noen som opplever det samme? Regner med det er fordi magesekken har mindre plass eller noe sånt....

Mulig du har fått magekatarr. Det har jeg hatt to ganger I svangerskapet, og har det nå og. Får skikkelig vondt hver gang jeg spiser.

Kan hjelpe med syrenøytraliserende medisiner. Om du har sure oppstøt eller halsbrann, så kan det og være årsaken.

Takk for svar, Rimfrost! :-) Jeg skal sjekke det litt nærmere. Det er riktignok ikke hver gang jeg spiser, men av og til. Jeg spiste endel bacon og avocado i går da det skjedde, samt at jeg kvelden før spiste kjeks, ost og sjokolade... Jeg tenker at det kanskje kan ha kommet av for mye fett og for lite fiber, rett og slett. Etter å ha hevet innpå en bananmilkshake følte jeg meg bedre :-) Takk gud for melkeprodukter i disse dager! Dersom det skjer igjen skal jeg sjekke dette med magekatarr nærmere!

Back
Topp