vondt i magen ...

louisesanabere

Betatt av forumet
Har så vondt i magen i perioder idag kommer sånne stikkinger i sedene akuratt som man har alfor trange klær som presser på alt der inne... vet ikke om dette er farlig men skal jeg ringe legen og spørre??

Du behøver ikke å bekymre deg for mye. Har hatt det sånn som deg ganske ofte, men fikk beskjed om at det er helt normalt. Men du kan jo alltids ringe legen og få en sjekk for sikkerhetsskyld. God bedring.

Jeg har hatt mye stikkinger og litt vondt og slikt, men jeg ville ringt legen for sikkerhetsskyld, bare for å være sikker og for din egen del, ikke no gøy å gå å være bekymret.

vil ikke være hysterisk heller men har ikke vært gravis før og er vel ikke så veldig flink til og ta hensy til at jeg er gravid.. har ikke så mye mage og er frisk ellers så jeg tenker ikke så mye på det egentlig...
men blir jo litt engstelig da når det først gjør vondt .. har ikke blødd eller noe slikt det er jo bra!!

Hatt slike stikkinger jeg og. Legen sa at det er helt vanlig. At det skal bli plass til mye der inne, så det strekkes litt og vider seg ut.

Men sjekk med legen, er greit å få høre fra en som kan sine saker

Back
Topp