Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Er det noen flere enn meg som er plaget med vondt i magen ?
Det kjennes ut som mens smerter. De kommer og går, og har holdt på i lang tid.
Jeg holder på å bli små rar.[:-][8D]
Ja, jeg har vært plaget med mage smerter i de første ukene. Vet ikke hva det kommer av. Jeg ble så bekymret så jeg gikk til legen. Hadde ikke noe sånt forrgje gang jeg var gravid. Men alt var i orden og legen sa bare at man kunne regne med sånt når man var gravid. Noen får det andre ikke. Det har heldigvis godt over nå. Men et lite tips, hvis du har badekar så legg deg i det med så varmt vann som du orker eller legg en varmeflaske der du har vondt. Det lindret smertene mine. God bedring
Jeg hadde til tider moderate menssmerter både i magen og særlig i korsryggen til nå nylig. Nå kjenner jeg bare en liten murring i ryggen i ny og ne. Helt vanlig og ufarlig i følge min lege, jordmor og der hvor jeg tok ultralyd - alt står bra til med både mor & barn fordet! [;)]
Så lenge det ikke er krampeaktige sterke smerter behøver du ikke urolige deg...
Ja, det er visst helt normalt i første trimester. Så hvis det ikke blir fryktelig vondt (verre en menskramper) trenger du ikke bekymre deg. Det pleier å gå over når du passerer 2-3 mnd.