Vondt i magen

Jill1989

Flørter med forumet
Idag har jeg hatt vondt i nedre del av magen, ulikt disse mensmurringene som var i starten. Legen vil ikke henvise til ul, (fikk ikke time til fastlege) jeg er idag 10+0. Kan jeg ringe til føden? Eller vente til vaktlegen tar over kl 15?
 
Idag har jeg hatt vondt i nedre del av magen, ulikt disse mensmurringene som var i starten. Legen vil ikke henvise til ul, (fikk ikke time til fastlege) jeg er idag 10+0. Kan jeg ringe til føden? Eller vente til vaktlegen tar over kl 15?
Tror ikke de på føden gjør noe før uti uke 22-23. Kan sikkert ringe å høre.
 
Jeg tipper at det ikke er noe å bekymre seg over. Man har mange vondter og ubehag som gravid, uten at noe er galt med lille [emoji173] Det kan være ligamentstrekk du kjenner kanskje??
 
Jeg tipper at det ikke er noe å bekymre seg over. Man har mange vondter og ubehag som gravid, uten at noe er galt med lille [emoji173] Det kan være ligamentstrekk du kjenner kanskje??
Disse smertene har vært til stede hele dagen, nesten sånn typiske menssmerter, men vondere.
 
Disse smertene har vært til stede hele dagen, nesten sånn typiske menssmerter, men vondere.
Uansett er det nok nesten helt sikkert normalt [emoji173] Nesten alt er normalt når man er gravid altså [emoji173][emoji173]
 
Idag har jeg hatt vondt i nedre del av magen, ulikt disse mensmurringene som var i starten. Legen vil ikke henvise til ul, (fikk ikke time til fastlege) jeg er idag 10+0. Kan jeg ringe til føden? Eller vente til vaktlegen tar over kl 15?
Jeg kan forstå din bekymring, somregel er det ingenting galt. Men om jeg hadde vært bekymret og virker som du er det, ville jeg prøvd å fått en ul. Er den noen privat gyn i nærheten som du kan ringe?
Jeg hadde vonde smerter i magen, værre enn menssmerter fra mandag til tirsdag blei jo veldig bekymret fikk se en sprellende knøtt på ul onsdag. Jeg er omtrent like langt i svangerskapet som deg. Er mye som vokser og strekkes der inne nå, og har lest at det kan merkes godt.
Det skader jo heller ikke å prøve å ringe.
❤️
 
Ser du har fått noen fine råd allerede.. Håper alt går bra og at det ikke er noen grunn til bekymring :)
 
Jeg kan forstå din bekymring, somregel er det ingenting galt. Men om jeg hadde vært bekymret og virker som du er det, ville jeg prøvd å fått en ul. Er den noen privat gyn i nærheten som du kan ringe?
Jeg hadde vonde smerter i magen, værre enn menssmerter fra mandag til tirsdag blei jo veldig bekymret fikk se en sprellende knøtt på ul onsdag. Jeg er omtrent like langt i svangerskapet som deg. Er mye som vokser og strekkes der inne nå, og har lest at det kan merkes godt.
Det skader jo heller ikke å prøve å ringe.
[emoji173]️
Nærmeste privat gyn er 50 mil unna [emoji58] får bare vente på at det går over.
 
Forstår bekymringen. Tviler på at det har noen som helst hensikt å ringe føden. Du kan forsøke legevakta, men er ikke sikkert de "bryr seg" heller.
Oddsen er størst for at det er het uskyldig.
Lykke til
 
Jeg mener at hvis du er veldig bekymret skal du få komme inn hos lege. Det er ikke meningen mann skal gå rundt å være redd.
Ring legevakta å snakk med dem, det værste som kan skje et at de ber deg se det ann litt.
[emoji173]️
 
Back
Topp