Smertene gikk skikkelig på i dag, så dro til fastlegen. Ringte ikke først fordi klokka var allerede 11 så da får man bare beskjed om å komme å sitte å vente. Døra hadde lapp om at det var stengt pga oppgradering av datasystem. Ringte legevakta når den åpnet kl 16 og fikk komme kl 19 for da var lege der. De hadde ikke utstyr til gyn.undersøkelse eller bakterieprøve. Uvi var det ikke og crp på 5. Men ut fra symptomer og symptomer forrige gang var både lege og gyn på tlf enige om at det antageligvis er betennelse. Lite sannsynlig med klamydia og ikke er det graviditet utenfor livmor. Man blir ikke sendt til gyn på kvelden så det må jeg dra til fastlege for i morgen. Men gyn på tlf mente det var greit å begynne på antibiotikakur kun ut fra symptomer siden jeg ville komme igang med kur så fort som mulig pga smerter. De hadde selvfølgelig ikke medisiner der som jeg kan ta siden jeg ammer, så da må jeg hente på apoteket i morgen tidlig. Så tar det 1-2 døgn før jeg vil kjenne virkning. Så må nok avlyse planer i morgen ihvertfall.