Vondt i magen...

Aprilmamma 1

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Har litt vondt i magen etter vannlating. Hatt det de to siste dagen nå. Varierer litt i smerte. 10 dager siden fødsel.

Flere som har det sånn??

Kanskje det er uvi? Har ikke merket no til det altsa... Men vet at de var veldig opptatt av det å tisse etter fødsel. Har du vondt skal du ta det på alvor å snakke m legen i morgen.

Kanskje det er uvi? Har ikke merket no til det altsa... Men vet at de var veldig opptatt av det å tisse etter fødsel. Har du vondt skal du ta det på alvor å snakke m legen i morgen.
Lurte litt på det. Men har bare vondt nederst i magen, ikke noe sving eller noe sånt.
Ringer i morgen eller en liten tlf til sykehuset der jeg var.

Det har jeg også, spesielt om det er en stund siden jeg har tisset... Det er nok noe med press mot livmoren etc. Har man full blære hindrer det livmoren i å trekke seg sammen, så vil tro det blir mer jobbing på den når blæra tømmes ;)

Det har jeg også, spesielt om det er en stund siden jeg har tisset... Det er nok noe med press mot livmoren etc. Har man full blære hindrer det livmoren i å trekke seg sammen, så vil tro det blir mer jobbing på den når blæra tømmes ;)
Signerer denne. Jeg også har hatt vondt nederst i magen i forbindelse med tissing, og har tenkt at det er trykk på livmoren når blæren er full. Det gav seg etter en 3-4 dager, kjenner det bare litt hvis jeg holder meg dn stund.

Signerer denne. Jeg også har hatt vondt nederst i magen i forbindelse med tissing, og har tenkt at det er trykk på livmoren når blæren er full. Det gav seg etter en 3-4 dager, kjenner det bare litt hvis jeg holder meg dn stund.
Det kan jo være ;) Livmora jobber jo godt nå i etterkant ;)

Ja jeg hadde det slik, gjorde vondt idet jeg tømte blæra samt når jeg måtte nr.2. Vet at morkake skurva/skårpa løsnet i den tiden da jeg fikk en ny frisk blødning, så var derfor jeg fikk vondt. Var også øm i livmora hvis jeg klemte på den.

Back
Topp