vondt i magen

ariel

Har en liten spire i magen:-) septemberbarn <3
Har siden i går kveld hatt en del vondt imagen. Er verst akkurat der babyen ligger. Ekstra vondt når jeg bøyer meg eller sitter forover bøyd. Er littsmåkvalm og fryser veldig uten at jeg føler jeg har feber.
Kjenner litt liv. Er 16+4
Noen som vet hva det kan Være?

Vet ikke hva det kan være, men kanskje du begynner å bli syk? Slik magesmerte du beskriver hadde jeg også for noen dager siden, men gikk over ila 2 dager. Trengte bare å drikke masse vann og hvile litt ekstra :) men om det fortsetter så kan du jo bare kontakte legen for en liten sjekk. Håper det går over :)

jeg får vondt om babyen ligger lenge på samme stedet, da blir jeg ganske øm der han ligger. Om jeg sovner på siden er det ikke behagelig når jeg våkner.

Vet ikke hva det kan være, men kanskje du begynner å bli syk? Slik magesmerte du beskriver hadde jeg også for noen dager siden, men gikk over ila 2 dager. Trengte bare å drikke masse vann og hvile litt ekstra :) men om det fortsetter så kan du jo bare kontakte legen for en liten sjekk. Håper det går over :)
Takk for svar:-) får bare slappe av å heller ringen Legen om det ikke gir seg

Jeg har vondt i magen når jeg bøyer meg framover fra sofa'n eller ned på gulvet,.. Hos meg er deg bekkenløsninga som sier i fra...

Jeg har vondt i magen når jeg bøyer meg framover fra sofa'n eller ned på gulvet,.. Hos meg er deg bekkenløsninga som sier i fra...
uff da, får ikke håpe det er bekkenløsning. Får vel bare vente å se litt!

Jeg får også litt vondt om jeg ligger på magen, bøyer meg framover og våkner ofte på natta pga jeg ligger på magen (favoritt sovestillinga mi). Fryyyser jeg også. Går med ull innerst uten at det hjelper stort. Regner med det er kroppen som jobber og magen er øm.

Ikke hatt noe smerter tidligere,men når jeg våkna nå, etter å sovet noen timer etter nattvakt. Har jeg skikkelig vondt nederst i høyre side,gjør ekstra vondt ved bevegelse, kjenner jeg blir veldig redd

Ikke hatt noe smerter tidligere,men når jeg våkna nå, etter å sovet noen timer etter nattvakt. Har jeg skikkelig vondt nederst i høyre side,gjør ekstra vondt ved bevegelse, kjenner jeg blir veldig redd
Det var høyre side på meg og. har gitt seg en god del men kjenner det når jeg sitter for lenge. Satser på at det ikke er noe alvorlig. At det kun er magen som vokser og streker seg. Men kjenner jeg det godt på tirsdag, så ringer jeg nok legekontoret.

Jeg får også litt vondt om jeg ligger på magen, bøyer meg framover og våkner ofte på natta pga jeg ligger på magen (favoritt sovestillinga mi). Fryyyser jeg også. Går med ull innerst uten at det hjelper stort. Regner med det er kroppen som jobber og magen er øm.
Tenker og at det er normalt og bare kroppen som jobber.
Favoritt sovestillingen min er og på magen. Så våkner ofte på natta å snur og vrir på meg. Håper vi finner en ny sovestilling;-)

Jeg har også litt vondt nede til høyere side av magen, litt øm. Men det er vell normalt tenker jeg :) Det er jo ikke sånn hele tiden bare en gang i blant.

Tenker og at det er normalt og bare kroppen som jobber.
Favoritt sovestillingen min er og på magen. Så våkner ofte på natta å snur og vrir på meg. Håper vi finner en ny sovestilling;-)
Ja, sist måtte jeg ligge på siden med pute under magen og mellom føttene ;)

Hæ?? Det har jeg aldri hørt før.. Hm, kanskje prøve ut det da..., hvis jeg klarer, jeg snur meg jo i søvne...
Ikke jeg heller men min kollega hadde fått høre dette på siste svangerskapet, så tenkte det kanskje var derfor jeg hadde hatt vondt, sover alltid på høyre..så nå har jeg og samboeren bytta plass i senga

Det er pga vena cava syndrom. En blodåre som kan bli liggende i press dersom man ligger på rygg/til høyre. Men sies også at man merker det og føler seg uvel lenge før det er farlig:)

Gikk like kjapt over som det kom gudsjelov. Men ble anbefalt at vi gravide ikke skal sove på høyre side. I forhold til blodgjennomstrømning
Har jeg aldri hørt før.. Men de sier jo at man ikke bør ligge på rygg i slutten for da er babyen tung og kan ligge på hovedpulsåren slik at den blir klemt.

Gikk like kjapt over som det kom gudsjelov. Men ble anbefalt at vi gravide ikke skal sove på høyre side. I forhold til blodgjennomstrømning
Har hørt at det er best å ligge på venstre side. Men ikke lett, så ligger å vrir meg gjennom hele natta!

Godt det gikk over:) hadde smerter konstant på samme sted i tre dager, men nå er det heldigvis over :)

Back
Topp