Vondt i magen

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har nå et par dager plutselig fått vanvittige smerter i magen. Det gjør så vondt at jeg blir kvalm og klarer omtrent ikke å stå. Men samtidig er det ikke behagelig å ligge så prøver å gå det av meg. Hørte det var noe luft som beveget seg i magen min i går men fikk ikke ut noe og jeg var skikkelig på do så trur ikke at det er problemet heller. Det er nede i magen og mest forran det gjør vondt. Jeg var øm og det gjorde vondt når jeg trykket litt på magen i morges men hadde ikke smerter. For at det plutselig kom her i sted.

Jeg skal til legen neste fredag og tenkt å snakke med han da. Men er det noen som har hvert borti det samme før?

Hmm kanskje jeg skal ta kontakt med legekontoret i morgen da og ikke vente til neste fredag... Kjenner det godt igjen nå så ser for meg at dette kan bli festlig for jeg er på jobb :P

Jaja, sove kan du gjøre etterpå :)

Sove kan jeg alltids gjøre en annen gang ;) det tar meg nemlig noen timer å komme meg til og fra legen. Så derfor ringer jeg før jeg kommer så det ikke blir en bomtur hehe

Sove kan jeg alltids gjøre en annen gang ;) det tar meg nemlig noen timer å komme meg til og fra legen. Så derfor ringer jeg før jeg kommer så det ikke blir en bomtur hehe
Uffda... ingen lege i nærområdet? Har heldig vis fastlegen 2 min unna her jeg bor.

Uffda... ingen lege i nærområdet? Har heldig vis fastlegen 2 min unna her jeg bor.

Jeg har valgt å beholde legen min som er i nabokommunen men det er bare pga de teite bussene at det tar så lang tid for det tar bare 20 min med bil :P

Jeg har valgt å beholde legen min som er i nabokommunen men det er bare pga de teite bussene at det tar så lang tid for det tar bare 20 min med bil :p
Aha... har du ikke lappen? :)

Aha... har du ikke lappen? :)

Nei det har jeg ikke, så når jeg ikke orker/gidder å ta bussen til legen ringer jeg pappa og spør om han kan kjøre :P da må bare han kjøre 15 min for å kjøre meg til legen og vente før han kjører meg hjem haha men så sant han ikke er opptatt pleier han å si ja da :P

Nei det har jeg ikke, så når jeg ikke orker/gidder å ta bussen til legen ringer jeg pappa og spør om han kan kjøre :p da må bare han kjøre 15 min for å kjøre meg til legen og vente før han kjører meg hjem haha men så sant han ikke er opptatt pleier han å si ja da :p
Godt å ha noen som passer på ;)

Høres ikke godt ut. Vet ikke hva det er, men ønsker deg god bedring og håper det roer seg før legebesøk da. Kjedelig med vondt..

Vel 3 stk med samme type smerte og alle hadde uvi, jaja da får jeg huske å tisse på et glass i morgen før jeg ringer legen :)

Back
Topp