Vondt i magen

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Flere med litt sånn små vondt i magen? Litt sånn diffus verking liksom.

Jeg har mye "vondt" i magen om jeg skal kalle det det, er kanskje med ubehag..? :S synes det er veldig ekkelt hvertfall, vet at det er vanlig men blir urolig av det allikevel! Også kommer det ofte på kvelden når man har tid til å kjenne etter også liksom :(

Også når jeg er mett så er jeg likevel ikke mett. Kan være stappa men magen romler likevel..

Jeg er litt øm i magen noen ganger.. Det sprenger litt liksom.. Og sulten selv om jeg er mett ja! :confused: Og blir fort sulten igjen etter jeg har spist.

Åh jeg lagde nettopp en lik tråd, så ikke denne :p JA!! Har skikkelig vondt i magen idag, er 1 dag Over IKM.. Litt sånn kombinasjon av at TR skal komme og luftsmerter.. Blir helt uvel og kvalm av smertene... På en måte er jeg glad for de, fordi det er jo mer "bevis" på at jeg er gravid, samtidig bekymret for at det er noe feil :(

Jeg er full i magen. Men som du sier over her, kan være stapp mett men magen rumler å virker sulten:P i dag er jeg sykt oppblåst. Grusomt...

Blir litt roligere her nu når æ ser at det e flere av oss som opplev akkurat det samme i denne tia. Kjenn det også
på kvelden mest, uvanlige magesmerta og rart ubehag, men det e verdt det

Litt mensverk, litt stikking, og plutselig veldig ømme magemuskler helt nederst i magen :/ Men det er sikkert helt normalt :)

Har mye ubehage når jeg har sittet mye på kontoret på jobb. Da verker det skikkelig.

Back
Topp