Vondt i magen

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Har de siste dagene hatt vondt i magen.. Ikke som å være kvalm og uvel, mere lignende mageknip.. Er det normalt?? Blir så redd for at det er no:(

Det er myyye luft, og ting blir dyttet bort fra sin vandte plass. Så veldig vanlig å være øm i magen. Men om det er direkte vondt og det ikke gir seg uansett, da ville jeg kontaktet lege!

Jeg hadde slike smerter nå nylig faktisk. Og det ble forverret ved sex.. Men nå virker jeg helt fin igjen. Var som en mageknip på en måte, bare at det kom ikke ut noe luft...
Ble litt nervøs der og da, men siden det gikk over og smertene er borte nå, satser jeg på at d bare var tarmene som flytta på seg litt...

Jeg har også hatt vondt i magen, spesielt om natta! Når jeg våkner kjennes magen øm ut. Lurer på om det kan ha noe med at livmora strekker på seg! Det stikker ihvertfall innimellom, akkurat som noen stikker en kniv i magen min! Tror det er helt normalt jeg ;)

Jeg har også våknet på natta.. Blir så redd.. Men prøvde å søke litt på det, så kan se ut som det er normalt! Håper virkelig det! Men ikke moro å bli så redd..

Har de siste dagene hatt vondt i magen.. Ikke som å være kvalm og uvel, mere lignende mageknip.. Er det normalt?? Blir så redd for at det er no:(
Jeg hadde en del mageknip forrige uke og det endte opp med diaré.

Jeg har også hatt vondt i magen, spesielt om natta! Når jeg våkner kjennes magen øm ut. Lurer på om det kan ha noe med at livmora strekker på seg! Det stikker ihvertfall innimellom, akkurat som noen stikker en kniv i magen min! Tror det er helt normalt jeg ;)
Sånn har jeg også hatt det. Er nok helt normalt, skal jo lages mye plass der inne. :)

Back
Topp