Vondt i magen

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei! Jeg lurer på om noen har opplevd det samme. Når jeg går lenger enn til bilen eller butikken så får jeg kjempevondt i gravidmagen. .. kjennes nesten ut som sting, bare ti gang verre.. noen som vet hva som kan være galt? Eller er det bare helt 'normalt' og hører graviditeten med?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ikke vært borti. :(
Ta en tlf til JM :)
 
Kynnere.. får det eg også av og til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sånne får jeg ganske ofte :( veldig ubehagelig
 
Kan godt være kynnere ja... Jeg har mye kynnere allerede, er 16+6 i dag, og har hatt det lenge. Er visst ufarlig. Hatt det i de tre forrige svangerskapene også.
 
Kynnere eller ligamentsmerter. Hadde mye slike smerter i ligamentene forrige gang som kjentes ut som hold/støng når jeg gikk bare noen få meter, men det var helt normalt.
 
Det verste er faktisk når jeg nyser, da hender det at jeg skvetter til og må bøye meg så vondt som det gjør:eek:
 
Det høres mer ut som livmor båndene som strekker seg. Det er skikkelig vondt :-/ JM her har fortalt at det er normalt hos enkelte til du kommer rundt uke 25-28 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt både kraftige lingamentsmerter (sist svangerskap ble jeg sendt på legevakta fordi de trodde jeg skulle miste og det viste seg å være lingamentene og jeg hadde så vondt at jeg anspente meg og sprakk et blodkar i skjeden samtidig)
Men jeg har aldri opplevd det som sting/hold.. Jeg har jo mye kynnere denne gang og, men opplever de fortsatt ikke slik.
I guess I'm lucky. :)
 
Har det samme, minner om hold, verst når jeg går, blir helt øm i hele magen, syns det hjelper å støtte den med hendene (''holde den oppe''), så regner med at det er noe som vev som protesterer på strekkingen.
 
Stikkinger, sting og knip her og. Noen ganger sykt ubehagelig ved nys og også på toalettbesøk, men ikke som om urinveisinfeksjon- mer stikk "inne"... Men regner med det er ligasmerter. Bruker å hjelpe å enten bøye seg ned i det de kommer, og så ligge på rygg å strekke ut litt etterpå hos meg.
 
Back
Topp