vondt i magen

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg har hatt stikkinger i høyre side på magen i hele dag.. Skjønner ikke helt hva det kommer av. Noen andre som har vært borti det? Hva kan det være?
Blir redd for SA med en gang :/

Jeg hadde masse sånt i første og andre svsngerskap. Ble så ille i uke 6-7 at iblanda kvalmen så lå jeg bare å vred meg i magesmerter! Dro på sykehuset fordi jeg var redd for svangerskap utenfor livmor, men alt var i skjønneste orden:) så dette er veldig vanlig selv om det er ubehagelig

Jeg har hatt stikkinger i høyre side på magen i hele dag.. Skjønner ikke helt hva det kommer av. Noen andre som har vært borti det? Hva kan det være?
Blir redd for SA med en gang :/

Jeg føler jeg har stikkninger i hele magen jeg. Det kommer og går. Hatt det i noen dager nå. Jeg tenker også SA med engang:/ men vi får krysse fingrene for at spirene våre klamrer seg godt fast:) Det er sikkert ikke noe farlig. Men at vi legger merke til alt mulig nå. Mitt første svangerskap var ikke planlagt og da merka jeg ingen symptomer. Jeg tror det kommer til å gå bra jeg:D

Jeg veksler mellom murringer, vondt i magen og kvalme hele dagen..tror nok det er ganske normalt :)

Ja, det er vel det:) håpe det ikke er noe galt:) samme her, leter etter symptomer nesten:P forrige her var heller ikke planlagt så merker vel mer nå:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp