Vondt i magen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har en mage som vokser kjenner jeg... Vondt nederst når jeg har "full" blære eller den nettopp er tømt, ømt å ligge på magen, plutselige muskel-strekk på sidene når jeg retter meg opp eller bruker musklene for å sette meg opp fra liggende. Flere mager som vokser og strekkes?

Ja, hadde mye smerter i startet, så dabbet det av litt. Siste uken nå har det tatt seg opp og går og har småvondt hele tiden.. :)

Var sånn her i dag tidlig også..

Termin 1.februar 2014

I dag tok smertene helt av i styrke. Lå i fosterstilling på sofaen og hyperventilerte for å komme gjennom slagene.

Sovnet av utmattelse etterpå.. gosh. Håper det var det verste nå :confused:

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Har en mage som vokser kjenner jeg... Vondt nederst når jeg har "full" blære eller den nettopp er tømt, ømt å ligge på magen, plutselige muskel-strekk på sidene når jeg retter meg opp eller bruker musklene for å sette meg opp fra liggende. Flere mager som vokser og strekkes?

Høres veldig kjent ut. Jeg har den cysten som jeg er redd skal sprekke da, så hver gang jeg får vondt så blir jeg redd den smeller. :-S

I dag tok smertene helt av i styrke. Lå i fosterstilling på sofaen og hyperventilerte for å komme gjennom slagene.

Sovnet av utmattelse etterpå.. gosh. Håper det var det verste nå :confused:

Oi det er normalt å ha så vondt? Har hendt jeg har måttet krøke meg sammen og puste litt, men tenkte jeg bare er litt pysete når det gjelder smerte...

Oi høres skummelt ut. Er det farlig?

Nei, ikke i utgangspunktet men hvis den tvinger seg rundt eggstokken er det veldig farlig. Går sjelden så langt da, fordi det er visst så smertefullt at de rekker å operere før det blir virkelig farlig. Men er visst veldig veldig vondt når den sprekker. De forsvinner oftest av seg selv da, så håper virkelig på det. Syns det er ganske skummelt.

Har det slik jeg også. Er værst når blæra er full :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har strukket mye de to siste dagene! Gøy at det vokser inni der :)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Ja veldig ømt. Spesielt om morgenen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg også =) Hadde ganske mye sånn da jeg fant ut at jeg var gravid, så dabbet det av og tilslutt helt borte. men så var det akkurat som en bryter ble skrudd på etter jeg kom til uke 11. å nå er det der igjen.. hehe merkelig.

Får helt sinnssykt vondt når jeg nyser, tror det er disse ligamentsmertene... ellers litt tilfeldig.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Får helt sinnssykt vondt når jeg nyser, tror det er disse ligamentsmertene... ellers litt tilfeldig.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***
Ja når jeg kjenner en nys er på vei må jeg trekke bena opp.

Har hørt on ligamentsmerter men aldri egentlig fått med meg hva det er... :p

Ja når jeg kjenner en nys er på vei må jeg trekke bena opp.

Har hørt on ligamentsmerter men aldri egentlig fått med meg hva det er... :p

Er når livmora utvider seg :) Livmora er festa til bekkenet med kraftige ligamenter (type leddbånd) som vil utvide seg når ein er gravid... Eller noko i den duren :P

Er når livmora utvider seg :) Livmora er festa til bekkenet med kraftige ligamenter (type leddbånd) som vil utvide seg når ein er gravid... Eller noko i den duren :P
Aha... Tror det både er det og de vanlige magemusklene (altså som ikke har noe med livmora å gjøre) som strekker seg.

Livmoren har kommet godt over skambeinet nå og det er litt ømt rundt kjenner jeg.
Mulig det er luftsmerter jeg har?

Termin 16 februar

Oi det er normalt å ha så vondt? Har hendt jeg har måttet krøke meg sammen og puste litt, men tenkte jeg bare er litt pysete når det gjelder smerte...

Tror jeg selv har lav smerteterskel. Men sliter med fordøyelsen i tillegg så det er også vondt.. :(

Back
Topp