Vondt i magen

Laura

Glad i forumet
Igår begynte jeg å få endel vondt i magen. Kjennes ut som mens smerter og går også bak i ryggen av og til. Er det flere som opplever dette?
Er rimelig stressa her nå for om det er sa på gang her igjen :´(
 
Kan nok ikke svare så mye bortsett fra at alle nok opplever de første ukene veldig forskjellig. Selv har jeg ikke særlig vondt i magen, men er en del dårlig i magen. Men, murringer er vanlig og er tegn på at livmoren strekker seg. Håper frykten din forblir en frykt og ikke realitet! Klem
 
Takk for det. Ja jeg håper virkelig jeg er redd uten grunn.
Er mer som mens smerter enn murringer. Derfor jeg ikke liker dette :(
Håper så på at det bare er ting å tang som strekker på seg, og at hjertet banker til tirsdag når vi skal på ul:)
 
jeg har hatt sikkerlig vondt i magen, som sterke mens smerter og ikke murringer. Begge mine søstre har også hatt dette, har ikke vært noe farlig da. Var en del bekymret for det jeg også men som min mor sa, at du får helt andre smrter ved sa..sa hu i hvertfall :)
 
Okei. Godt å høre at flere har hatt det og at det har gått bra :) Det beroliger meg ihvertfall litt:)
Jeg hadde en del smerter sist når jeg mistet også, men da hadde jeg det fra før jeg mistet.
Krysser fingrene her for at jeg ikke begynner å blø!
 
Jeg har også hatt dette.. Både i ryggen og magen.. Det kommer plutselig som "kramper". Søsteren min hadde det også:-)
 
Hei. Håper det går bra med deg og at du klarer å slappe av.

Stor klem!
 
Ja det er som noen slags kramper ja. Da er det kanskje litt "vanlig" da..
Det kommer å går og går plutselig ja..

Tusen takk, trengte en stor klem nå :))
 
Back
Topp