vondt i magen..

Duplex

Forelsket i forumet
åhh.. inatt begynte jeg å få menssmerter og vondt på høyreside bak i korsryggen.
Jeg sliter veldig med hard mage, vet dere om det kan være pga det? Er så redd det skal være noe galt med bebisen. Hørte hjertelyden igår med Angel sound.

Jeg er i uke 10+1.
 


Duplex skrev:
åhh.. inatt begynte jeg å få menssmerter og vondt på høyreside bak i korsryggen.
Jeg sliter veldig med hard mage, vet dere om det kan være pga det? Er så redd det skal være noe galt med bebisen. Hørte hjertelyden igår med Angel sound.

Jeg er i uke 10+1.

Nå hadde jeg en sånn natt, natt til i dag!! Har vert plaget med treg mage så langt i svangerskapet! Og vaknet av mens smerter( sånne jeg pleier ha natten før mens). Og i dag morges, var det full "tømming"! ;) hehe.. HAdde de sterke rygg plagene jeg også.. Men her var det nok bare tarmene og sånn! ;) Men gu hvor vondt d var! Dersom du ikke har blødninger, er det nok ikke noe annet enn tarmene våre! ;)

Har vært plaget med de heletiden selv i svangerskapet så langt, og jeg var på ul for en uke siden og da var det en aktivkrabat og ingenting galt! ;)



 
For noen uker siden hadde jeg også veldig problemer med hard mage, og hadde skikkelig magesmerter som kunne kjennes ut som mens smerter.

Tror ikke du skal bekymre deg, det går sikkert fort over. Spis mat med mye fiber og drikk mye vann. Jeg kjøpte sånn sukkerlake på apoteket (laktolose?) og det hjalp veldig for meg. 
 
Takk for svar dere 
Jeg håper så inderlig at det bare er tarmene.. men jeg har sååå vondt, måtte legge meg nedpå når mannen min kom hjem fra jobb, men er ikke noe bedre. Gjør skikkelig vondt på høyre side, nesten som svie og skikkelig mensvondt.

Hvis ikke det er bedre imorgen får jeg ringe legen.
 
Back
Topp