Vondt i magen - nervøs

Duffoffmm

Andre møte med forumet
God kveld ♥️

Jeg er en noe nervøs første gangs gravid som lurer på om flerre har opplevd det jeg har opplevd i kveld. (15 uker)

har vært syk med forkjølelse i 3 dager, men i kveld skulle jeg på jobb (negativ covid test selvfølgelig) etter en stund på jobb fikk jeg så enormt ubehag midt på magen og på venstre side, det ble verre da jeg går og roer seg når jeg ligger i ro. Ble rådet av legevakt til og prøve paracett, da dette heller ikke hjalp noe særlig dro jeg hjem for å legge meg med varmepute. Kan føles som deg går helt vekk når jeg ligger i ro, med en gang jeg er oppe kommer det tilbake. Det er ikke murringer som jeg har hatt tidligere, men mer «smerter».

andre som har opplevd lignende?? Blir bekymret

Kan det være ligamentsmerter? Føler du smertene som om det strekker seg?
Får lignende når jeg har overarbeidet, gått fort mye eller stått for mye. Da kjenner jeg det strekker litt for mye i magen og mye ubehag til jeg ligger endel i ro og det gir seg delvis. Kan også være kynnere (som jeg allerede har fått) :) gjerne ta kontakt med jordmor og forhør deg litt :)

Tusen takk for svar! Syntes det er vanskelig og beskrive smertene, men godt mulig.. smertene er borte i dag men fremdeles litt bekymret har fått time til jordmor om to uker, er det greit og ringe de i morgen og spørre om denne type smerter? Selv om jeg ikke har hatt time der enda?

Tusen takk for svar! Syntes det er vanskelig og beskrive smertene, men godt mulig.. smertene er borte i dag men fremdeles litt bekymret har fått time til jordmor om to uker, er det greit og ringe de i morgen og spørre om denne type smerter? Selv om jeg ikke har hatt time der enda?
Ja det synes jeg er veldig innafor :)

Ja, det ville jeg gjort. Evt spurt om time til uka i tilfelle :)

Hvordan har det gått? Fikk du snakket med lege? :) Håper alt står bra til

Håper det går bra med deg:Heartred
Jeg hadde veldig vondt i magen både lørdag og søndag selv, og det ble bedre når jeg lå rolig en stund. Var ganske nervøs, men hadde heldigvis første kontroll hos lege på mandag, og da fikk jeg høre hjerteslag, så tenker at det ikke var noe farlig. Stort sett er det nok ikke noe galt med den lille selv om magesmerter er veldig vondt :Heartred

Så gode dere er! ♥️ Jeg snakket med jordmor og hun mente det ikke var noe farlig, mest sansynlig ligamenter og eller bekken smerter. Første Kontroll i neste uke så får vente og se Men er mye roligere nå.

Back
Topp