Vondt i magen igjen..

Frøkenholberg

Betatt av forumet
Er 6+6 I dag i følge ultralyd og har nettopp sett et bankende hjerte:Heartred Har en MA tidligere i år som startet med vondt i magen etter hver gang jeg spiste som utviklet seg til kraftige kramper som kynnere, spesielt på natta. Så et levende foster i uke 9/10 og i uke 16 ble det konstatert MA med at den hadde vært død i noen uker.
Veldig redd for at det skal skje igjen, og blir bekymret når jeg nå begynner å ha daglig vondt i magen:arghh:
Flere med lignende opplevelser?
Har fått ny ultralyd igjen om 2,5 uke til for å følge med på utviklingen. Satser på at den klorer seg fast inni der:Heartred
 
Jeg synes jeg har vondt i magen hver dag, mer enn forrige svangerskap. Det kan være «mensensmerter» eller kraftige stikk. Har bare vent meg til tanken nå, egentlig! Tok blodprøve to dager forrige uke og så en grei stigning, så har slått meg til ro med at det sikkert står bra til.
Merker at jeg får ekstra smerter etter å ha gått/stått mye (spesielt eller jobb), og ganske kraftige smerter når jeg har luft i magen. Smerter er jo ganske normalt :) men kan skjønne at du er urolig når du har opplevd det du har opplevd.
 
Jeg merker egentlig også at magen strammer litt til etter mat. Ikke vondt, men kanskje litt ubehagelig. Har også merket at jeg ikke tåler trusekant eller buksekant på magen lenger. Det blir fort ubehagelig. Tenker at nå får jeg kramper, men så løsner jeg buksa, og da forsvinner det
Eneste jeg tror du skal trøste deg med, er at det er veldig veldig vanlig med diffuse rare smerter i magen. Det er jo ofte et tegn på at livmoren vokser
 
Jeg merker egentlig også at magen strammer litt til etter mat. Ikke vondt, men kanskje litt ubehagelig. Har også merket at jeg ikke tåler trusekant eller buksekant på magen lenger. Det blir fort ubehagelig. Tenker at nå får jeg kramper, men så løsner jeg buksa, og da forsvinner det
Eneste jeg tror du skal trøste deg med, er at det er veldig veldig vanlig med diffuse rare smerter i magen. Det er jo ofte et tegn på at livmoren vokser
Ja jeg får prøve å fokusere på det og prøve å glemme alt som skjedde forrige gang..
 
Back
Topp