Vondt i mageHJELPPPP

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei på dere:)

Er 19 uker på vei, og i dag merka jeg at jeg fikk kjempe vondt i mage og det har jeg enda..
Har merka at den lille sparka litt tidligere i dag men har vært rolig siden.
Men mine mage smerter går ikke over:/

Hva kan det evnt være og har dere no forslag hva jeg kan gjøre med det?

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Hvis du har lyst til å krangle finn deg noen andre har ikke lyst til det OKEJ???

dette høres jævla fælt ut av meg, men det virker som du måååå ha oppmerksomhet hele tiden, pluss et virker som du vil at noe skal være galt me deg/ungen!

ORIGINAL: Tuppe Nupp

om du er bekjymra ringer du føden, vi er ikke leger her inne ei heller jordmødre

Eller time på legevakta...

ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

dette høres jævla fælt ut av meg, men det virker som du måååå ha oppmerksomhet hele tiden, pluss et virker som du vil at noe skal være galt me deg/ungen!

Minner om ei jeg kjenner... Hmmm... [8|]

heh, uff da

ORIGINAL: lene78

Jøss hva skjer????
Hun spurte omhjelp fordi hun ha vondt - var det noe galt med det?

hun lager jo kun de sytetrådene om magesmerter og analproblemer, om det virkelig er så ille så drar man til legen, og ikke sitter her å legger ut samme dritten hele tiden!

Er det ikke mening med en FORUM at du skal skrive til folk og spørre om du evnt lurer på noe..
Om du ikke gidder å svare så tvinger ikke jeg deg..Det er bare å gå videre herregud d er ikke så vanskelig vel???????
Ja jeg hører kanskje veldig dramatisk ut men det her er faktik min første unge og jeg lurer på veldig mye  og jeg spør ikke akkurat deg om svar,,jeg spør alle dem som gidder kan svar og dem som ikke gidder GIDDER vel ikke jeg tvinger ingen:/

ja, men du får jo f*** meg samme svar hver gang! dra til legen, men tar du hintet, nei det virker ikke slik. jeg har selv kun en unge, og var det noe jeg lurte på ringte jeg legevakten, i tilfelle de ville ha meg på en sjekk

ORIGINAL: Lille Kasper

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

neimen, har u fått din dose med pause nå da, er du 17,18 eller 19 uker i dag da?

Hva er vitsen???
Hvorfor gidder dere å krangle?
Er det ikke bare å la vær å svare på tråden?
(Har ikke fått med meg hva som har skjedd før da..[8|])

Er sikkert ikke noe farlig, men ring føden du, så slipper du å uroe deg[;)]
Lykke til!

bare å lese de andre trådene hennes det, så fatter en det fort.
når vi gir henne råd som hun ber om så gjør hun ikke det alikevel

Back
Topp