Vondt i lysken eller i det området der..

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Når eg reiser meg fra sofaen,stol o.l så får eg så innmari vondt i lysken eller rundt det område.
Veker noe så hinsides til tider.. Noen andre som har vert borti noe slikt?
 
Ja,er det sånn at det strekker skikkelig? Jeg får iallefall sånn når jeg nyser,hoster eller gjør kjapp bevegelse. Er visst veldig vanlig.
 
Jeg fikk sånn for et par timer siden når jeg satt i ro! Først kjentes det ut som noen stakk en nål flere ganger oppi et visst sted, før det reiv til i ene lysken og nedover beinet. Jeg skvatt til! Nå er jeg bare øm rundt begge sider. Herremin, jeg hoppa virkelig til.
 
jeg har ikke kjent noe til det! men googler mann symptomene så kan det høres ut som begynnelse på bekkenløsning! :/ får virkelig ikke håpe noen av dere får det..  :)
 
Nei, vent.. hva? :o Haha, nå må jeg og google. Trodde alt bare skulle strekkes på plass og kroppen ga meg et par omganger med litt god gammeldags juling ;)

Men er det noen av dere som har hatt den forferdelige stikkende følelsen oppover dåsa? ;) Fikk det på ene sida i ste, som om noen hadde tatt tak i et og et hårstrå, å prøvde å rive de ut i raske bevegelser. Skikkelig lite deilig :p
 
Aiaiai håper det ikkje er bekkenløsning. Når eg nyser eller får hoste kuler verker det noe innmari. Arrg
Hadde det med første mann,men kjente ingeting her framme da,var bare bak og nedover  hoftene. Etter som eg husker da
 
Jeg har hatt det.. å da visste det seg att barnet presset på hoftebenet.. Men tydligvis har gullet seget opp.. Og det er mye mye mindre smerte! ;) Fikk beskjed av jordmor att sånt kan vare til uke 18 uten att d er noe! ;) Bare vokse smerte! ;)
 


Maybenr2 skrev:
Ja,er det sånn at det strekker skikkelig? Jeg får iallefall sånn når jeg nyser,hoster eller gjør kjapp bevegelse. Er visst veldig vanlig.



Kjenner meg igjen her. Skikkelig ille om det kommer ett uforberedt nys. Heldigvis går smerten over.
 
Såå.. smertene mine gikk ikke over. Jeg hadde de forferdelig stikkende smertene i dag når jeg våknet, på bussen, på jobben osv. Så ringte legen for å høre hva jeg skulle gjøre for noe. Det er jo så sinnsykt vondt! Han ville ha meg dit for å utelukke at det er noe annet, og som Pernillsen her sier så var det bekkene mitt som hadde begynt å gi meg støt :p Nå sa jeg nei til sykemelding foreløpig, håper det var et riktig valg emoticon Så får jeg heller ta en gradert sykemelding etter ferien hvis det ikke går over.
 
Back
Topp