Vondt i leggene

LilleMy86

Elsker forumet
Jeg får så vondt i leggene på ettermiddag når jeg har vært aktiv på dagtid. Jobber jo i barnehage, så det er mye aktivitet og meget lite hvile i løpet av en dag. Flere som merker noe til det?
Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg tatt noe smertestillende, men de sier så mye forskjellig om det er skadelig for fostret eller ikke, så jeg tør nesten ikke ta noe :( Blir snart gal, det er vooondt.. :(
 
Ta deg en paracet eller to! Det går nok helt fint skal du se!
God bedring :)
 
Sliter med det jeg også.. Også veldig vondt under/på føttene..
Hvis jeg setter meg i sofaen når jeg kommer hjem fra jobb,orker jeg nesten ikke reise meg for dte gjør å vondt!
Jobber i barnehage jeg også!
 
Sliter med det jeg også.. Også veldig vondt under/på føttene..
Hvis jeg setter meg i sofaen når jeg kommer hjem fra jobb,orker jeg nesten ikke reise meg for dte gjør å vondt!
Jobber i barnehage jeg også!
Huff.. håper det gir seg snart for oss begge, begynner å bli skikkelig plagsomt. :/
 
Jeg var plaget med det sist, slet da også med åreknuter og mye vann i beina på slutten. For min del hjalp det å holde beina høyt så mye som mulig. Jobber i bhg selv, så vet det ikke er så mange muligheter mens man er på jobb, men forsøk å hvile beina mest mulig når du får sjansen:)
 
Beina på bordet er lov når man er gravid :p .. Hehe .. Men legg beina høyt og ta deg paracet når det er som verst og se om det hjelper ! Lykke til og god bedring<3
 
Jepp, aua i leggene her også.. men skal jo sies at jeg har kronisk beinhinnebetennelse, så kan jo være derfor jeg kjenner det :confused:
 
Prøvd å bruke støttestrømper da? :) bare for å prøve?;)
Jeg brukte det fra uke 18 sist, og hadde ikke ett gram med hovne bein (når den tid kommer), pluss at det kan forebygge åreknuter :) skader ikke å prøve:)
 
Jeg er og var plaget med det sist.. Jeg har også kronisk beinhinnebetennelse, da men... Støttestrømper hjelper æ invester i gode joggesko med demping.. :) Er det vondt på baksiden eller fremsiden av leggen?
 
ser mitt tips er skrevet allerede, ha føttene høyt når du hviler deg i sofa ol etter jobb.. evt prøv støttestrømper. :) lykke til! jobber selv i bhg og vet det er slitsomt!
 
Jeg har vondt både forran og bak på leggene..
Føler jeg har vondt fra under føttene opp til korsryggen..
Takk for gode tips :)
 
Om du har vondt forran så er det betennelse.. Gå til legen å få råd :) Om du ikke gjør noe kan du risikere at det blir kronisk og det er forferdelig:/ Kjøp deg gode sko å unngå og tråkke så mye med hælen:p å skift underlag om du står eller går en del:) Er trist å være plaget med leggene, jeg er veldig plaget:/
 
Back
Topp