Vondt i låret..

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Jeg har i løpet av dagen fått mer og mer vondt i d ene låret.

Det er ordentlig ubehagelig og jeg klarer ikke gå normalt. Det er et ca 15 cm bredt "belte" rundt låret som gjør vondt.

Igår rydda jeg endel, støvsuger og vasket hjemme. Lå på alle fire og skrubbet baderomsgulvet. Kan det være derfor? Er det ikke rart at det kun er det ene låret som er blitt vondt da?

D kjennes i grunnen som om jeg har slått meg. Samboeren min sier jeg ser hoven ut akkurat der hvor det gjør vondt, men jeg er ikke blå og kan ikke huske å ha slått meg..

Kan det være at du har anspente muskler, som klemmer over noen nerver? Jeg hadde plager med plutselige og voldsomme smerter i det ene låret som viste seg å være en låsning i hofte/rygg som klemte over nerver som strålte til foten/låret.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan være dårlig blodgjennomstrømning i beina når man ligger mye vekt på beina. Kan også være bekkenet. Gjerne lurt å ta det litt rolig

Skal til legen på tirsdag. Må ta d med ham da. Spent på om jeg kommer meg på jobb eller ikke i morgen.

Sover dårlig om natta pga vondtene, og er ikke veldig mobil gitt.

Håper det går bedre :)

Takk dere! Jeg lå i sengen i hele går. Halta og humpa meg frem de gangene jeg forlot senga. Trodde i morgest at det hadde hjulpet, men etter kjøreturen til jobb så et låret helt på bærtur igjen.

Skal til legekontroll i morgen, så får høre hva legen sier da.

Hvis du har hevelse i låret, hadde jeg kontaktet legevakten. Tenker som en over her blodpropp.
Ser nå at du skal til legen i morgen. God bedring!

Jeg ble sendt til sykehuset for sjekk av legen min i tilfelle blodpropp. Jeg ringte legen på mandag selv om jeg hadde time i går.

D var heldigvis ikke blodpropp, men jeg aner ikke hvorfor låret er så vondt. Men men, jeg får skrive d på gravidplager-kontoen.

At jeg har vært våken siden klokken 4 i natt skrives også på den kontoen for å si det sånn..

Jeg ble sendt til sykehuset for sjekk av legen min i tilfelle blodpropp. Jeg ringte legen på mandag selv om jeg hadde time i går.

D var heldigvis ikke blodpropp, men jeg aner ikke hvorfor låret er så vondt. Men men, jeg får skrive d på gravidplager-kontoen.

At jeg har vært våken siden klokken 4 i natt skrives også på den kontoen for å si det sånn..
Godt det ikke var blodpropp =)
diffuse gravidplager finens det mange av :p

Back
Topp