Vondt i korsryggen

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag har jeg helt insane vondt i korsryggen. Både når jeg går, sitter og ligger.

Har nettopp tatt to paracet og har tenkt til å sove litt.

Andre som har vondt i korsryggen?

Lukter noe som skjer av dette Junibarn84? Eller er det litt tidlig? :-)

Det kaaan jo hende:) men hadde nok også valgt å tro at det ikke er noe for ikke å bli skuffet.

Jeg har hatt en del vondt i magen i dag og litt i korsryggen jeg og. Så byner å tenke litt men samtidig vet jeg vel at så heldig er jeg vel ikke..

Åh, da hadde det jo vært på høy tid og helt innafor hvertfall. Glad i magehuset sitt? :-P
Det kaaan jo hende:) men hadde nok også valgt å tro at det ikke er noe for ikke å bli skuffet.

Jeg har hatt en del vondt i magen i dag og litt i korsryggen jeg og. Så byner å tenke litt men samtidig vet jeg vel at så heldig er jeg vel ikke..

Jeg tror ikke min kropp vet hvordan man setter i gang en fødsel..

Jaja, Paracet hjalp ikke og jeg har starter et større sy prosjekt.

Neidda, skjer ikke noe her. 4 dager op overtid, sjekk i går og null moden.
Aldri si aldri:happy: med nr 2 på åttende dag overtid var jeg på sjekk om kvelden kl20,med beskjed om at det ikke var klart og det ikke ble å skje noe med det første,et kjerringråd senere og 4 timer etter kontrollen startet fødsel for fult og 7 timer etter jeg hadde vært på sjekk kom datter nr 2 til verden:happy:

Sjææææl! Vi er like langt (over), så jeg har mine forhåpninger, satser på at vi begge føder i løpet av helgen! Kryss, kryss!

Aldri si aldri:happy: med nr 2 på åttende dag overtid var jeg på sjekk om kvelden kl20,med beskjed om at det ikke var klart og det ikke ble å skje noe med det første,et kjerringråd senere og 4 timer etter kontrollen startet fødsel for fult og 7 timer etter jeg hadde vært på sjekk kom datter nr 2 til verden:happy:

Jeg kan jo håpe, men kan bare ikke tro det..

Lå med varmepute i hele natt, hjalp ikke.
Jeg går ut i fra det er den store magen som gjør det, har blitt vesentlig verre etter jeg havnet på overtid...

Back
Topp