Vondt i korsryggen

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag har jeg helt insane vondt i korsryggen. Både når jeg går, sitter og ligger.

Har nettopp tatt to paracet og har tenkt til å sove litt.

Andre som har vondt i korsryggen?
 
Lukter noe som skjer av dette Junibarn84? Eller er det litt tidlig? :)
 
Lukter noe som skjer av dette Junibarn84? Eller er det litt tidlig? :)

Neidda, skjer ikke noe her. 4 dager op overtid, sjekk i går og null moden.
 
Det kaaan jo hende:) men hadde nok også valgt å tro at det ikke er noe for ikke å bli skuffet.

Jeg har hatt en del vondt i magen i dag og litt i korsryggen jeg og. Så byner å tenke litt men samtidig vet jeg vel at så heldig er jeg vel ikke..
 
Åh, da hadde det jo vært på høy tid og helt innafor hvertfall. Glad i magehuset sitt? :p
Det kaaan jo hende:) men hadde nok også valgt å tro at det ikke er noe for ikke å bli skuffet.

Jeg har hatt en del vondt i magen i dag og litt i korsryggen jeg og. Så byner å tenke litt men samtidig vet jeg vel at så heldig er jeg vel ikke..

Jeg tror ikke min kropp vet hvordan man setter i gang en fødsel..

Jaja, Paracet hjalp ikke og jeg har starter et større sy prosjekt.
 
Jeg tror ikke min kropp vet hvordan man setter i gang en fødsel..

Jaja, Paracet hjalp ikke og jeg har starter et større sy prosjekt.

Hemm.. hvordan er smertene, kommer de som tak eller bare er de der hele tiden nå?..
 
Neidda, skjer ikke noe her. 4 dager op overtid, sjekk i går og null moden.
Aldri si aldri:happy: med nr 2 på åttende dag overtid var jeg på sjekk om kvelden kl20,med beskjed om at det ikke var klart og det ikke ble å skje noe med det første,et kjerringråd senere og 4 timer etter kontrollen startet fødsel for fult og 7 timer etter jeg hadde vært på sjekk kom datter nr 2 til verden:happy:
 
Sjææææl! Vi er like langt (over), så jeg har mine forhåpninger, satser på at vi begge føder i løpet av helgen! Kryss, kryss!
 
Aldri si aldri:happy: med nr 2 på åttende dag overtid var jeg på sjekk om kvelden kl20,med beskjed om at det ikke var klart og det ikke ble å skje noe med det første,et kjerringråd senere og 4 timer etter kontrollen startet fødsel for fult og 7 timer etter jeg hadde vært på sjekk kom datter nr 2 til verden:happy:

Jeg kan jo håpe, men kan bare ikke tro det..
 
Lå med varmepute i hele natt, hjalp ikke.
Jeg går ut i fra det er den store magen som gjør det, har blitt vesentlig verre etter jeg havnet på overtid...
 
Back
Topp