Vondt i korsryggen

Blomstermor67

Flørter med forumet
Jeg har helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, ca uke 4 hatt vondt i korsryggen. Flere som opplever dette? Det er ikke konstant, men gjerne etter soving eller etter masse ståing. Verker litt eller kjennes støl på en måte.
 
Hadde det sånn for et par uker siden selv :) ikke noe farlig og helt normalt :) vet om mange som har det :) for meg hjalp det å sove på ryggen med bittelitt helling opp på ryggen, så ikke jeg lå helt flatt :)
 
Finne en god sovestilling, puter i senga blir en nødvendighet etterhvert, er viktig.

Bekkenet mitt er stort sett på sitt beste når jeg våkner
 
Takk for svar, da skal jeg prøve med en annen liggestilling om natta :) synes det er litt skummelt for kan ikke huske å ha hatt vondt i korsryggen i de andre svangerskapet.
 
Jepp, hadde vondt noen dager før positiv test.. Hadde det i første svangerskap også.. Men har gått seg litt til nå. Kjenner det bare av og til :)
 
Jeg har helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, ca uke 4 hatt vondt i korsryggen. Flere som opplever dette? Det er ikke konstant, men gjerne etter soving eller etter masse ståing. Verker litt eller kjennes støl på en måte.

Ah! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Har vært mye plaget med det, men i natt - og nå er det ekstra ille. Vurderer smertestillende faktisk. Kjennes nesten ut som veer, innimellom - så er ikke rart en blir bekymret :p
Jeg er bare 4+1 i dag, og har kjent på det siden dager etter eggløsning....
 
Back
Topp