Vondt i korsryggen

Tessa89

Glad i forumet
I dag har jeg skikkelig vondt i korsryggen. Akkurat som det ligger press på innvendig. Vanskelig å forklare, men hadde det slik sist ved den kjemiske. Fikk da skikklig vondt i korsryggen og magen. Har heldigvis ikke vondt i magen, men er det andre som har det sånn med ryggen?? Jeg er 6+0 i dag❤️

jeg er også 6+0 i dag, og har vondt i ryggen. Kjennes ut som jeg er støl, og finner ikke så gode sittestillinger. :/

I dag har jeg skikkelig vondt i korsryggen. Akkurat som det ligger press på innvendig. Vanskelig å forklare, men hadde det slik sist ved den kjemiske. Fikk da skikklig vondt i korsryggen og magen. Har heldigvis ikke vondt i magen, men er det andre som har det sånn med ryggen?? Jeg er 6+0 i dag❤️

Jeg har det akkurat sånn! Er 10+0 i dag. Hadde det sånn i går også - håper det ikke betyr noe annet enn at ting strekker på seg:)

Jeg er 9+3 og har også hatt vondt i korsryggen litt til og fra - både stølhetsfølelse og noen slags stikninger innenfra (som jeg regner med/håper betyr at ting driver og flytter/strekker på seg inni der). Det kommer særlig utover ettermiddag og kveld.

Har hatt det i hele dag:/ æsj altså! Er ikke godt, men så lenge det betyr at bebis har det bra så er jeg fornøyd:)

Back
Topp