Vondt i korsryggen!

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Denne uken har jeg hatt så vondt i korsryggen! Kjenner det spesielt godt når jeg bøyer meg, og når jeg løfter jenta vår på 13 måneder (10 kg). Det blir mange løft i løpet av dagen, for hun kan ikke gå, og jeg er hjemmeværende med henne siden vi ikke har fått barnehageplass.

Det jeg lurer på er vel om det er vanlig å ha vondt i korsryggen i forbindelse med graviditet? 
 
Jeg har og mye vondt i korsryggen... Men jeg sliter mye med bekkenløsning da...
 
 Kanskje det er bekkenløsningsrelatert da?
 
Sliter med det samme, har og ei tutt på 10mnd på 10kg :P Hardt, men var egentlig klar over d
 


Tina1988 skrev:
Sliter med det samme, har og ei tutt på 10mnd på 10kg :P Hardt, men var egentlig klar over d

Uff, men det hjelper jo ikke at du visste det på forhånd. Du har min medfølelse! Det blir veldig lange dager når alt gjør vondt, i tillegg til kvalmen.
 Hjelper ikke å bli sykemeldt, for man kan jo ikke sykemeldes fra å være mamma?

Synes det er sårt at vi ikke fikk barnehageplass. Vi søkte to måneder etter at jenta vår ble født, men det hjalp ikke, siden hun er født etter 1.sept, får vi ikke plass før august 2012, da er hun nesten 2 år.
 
Kan være en begynnende bekkenløsning:(
 
Jeg har også vondt i korsryggen :) Nesten som murringer, på en måte :) Tror nok det er ganske vanlig :)
 


Nullenusken skrev:
Jeg har og mye vondt i korsryggen... Men jeg sliter mye med bekkenløsning da...

Samme her.

 
Back
Topp