Vondt i korsryggen - flere?

**Poppy**

Flørter med forumet
Hei alle sammen :) Jeg har så innmari vond i korsryggen, særlig når jeg ligger eller sitter, er det flere? Kan kjenne noe mensmurring også, blir jo liiivredd! hihi. Er bare 4+2, men tester har blitt sterkere og sterkere og i går fikk jeg 2+3 på digital. Er så redd for å miste, har hatt en MA for en del år siden etterfulgt av en SA ca 7-8 mnd senere, så er mildt sagt litt nervøs denne gangen. Jeg har riktignok ny partner nå, og vi har begge barn fra før, men disse mnd før ting er noe mer sikkert er jammen nervepirrende! Tenker vel innerst inne at dette i korsryggen ikke er noe å bekymre seg for, men dere vet jo hvordan det er hihi...

Ønsker dere alle en fin dag!
 
Jeg har masse vondt i korsryggen. Spesielt om ettermiddagen og kveldene. Orker ikke sitte eller stå lenge av gangen, for da får jeg så vondt.
 
Puh! Godt å høre det er flere, hihi blir jo helt stressa! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :)
 
Jeg har også hatt vondt korsrygg noen dager, spesielt om jeg sitter mye en dag. Føler "alt" er vanlig med disse hormonene!
 
Jeg også!
 
Samme her.... Hadde det sist svangerskap også..
 
:)
 
Back
Topp