Vondt i klipp

Trallefrøken

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!

Noen som har blitt klippet ved tidligere fødsel? Jeg ble det forrige gang og får bare mer og mer ubehag i klippet. Mistenker det er på grunn av at det blir større og større press der nede fra baby i magen. Det er i alle fall ikke digg :dead: Og er jo så vidt halvveis, tør ikke tenke på hvordan det kan være mot slutten :nailbiting:

Noen med lignende erfaringer?

Hei!

Noen som har blitt klippet ved tidligere fødsel? Jeg ble det forrige gang og får bare mer og mer ubehag i klippet. Mistenker det er på grunn av at det blir større og større press der nede fra baby i magen. Det er i alle fall ikke digg :dead: Og er jo så vidt halvveis, tør ikke tenke på hvordan det kan være mot slutten :nailbiting:

Noen med lignende erfaringer?
Det høres ikke behagelig ut :blackeye: har ikke erfaring selv, men ville nok spurt jm om det :Heartred

Det høres ikke behagelig ut :blackeye: har ikke erfaring selv, men ville nok spurt jm om det :Heartred
Ja, det står på angendaen for neste kontroll :love2 Skulle jo spurt da jeg var på OUL, men er så fjern om dagen med denne gravidhjernen :hilarious:

Jeg ble klippet første gang, merket ikke noe til det da jeg gikk gravid andre gang eller nå. Hør med jordmor, du :Heartred

No shit. Hilsen hun som dro til tannlegen i pysjen :bag:
Haha :hilarious: Jeg og mannen skulle ta samme trikk til OUL, men jeg skulle gå på noen stopp før han. Sa jeg satt på trikk nummer 18, men det gjorde jeg jo ikke, så han stod og venta da! Kom aldri noen 18 trikk, så han rakk ikke frem til timen :bag: Er det mulig …. :hilarious:

Haha :hilarious: Jeg og mannen skulle ta samme trikk til OUL, men jeg skulle gå på noen stopp før han. Sa jeg satt på trikk nummer 18, men det gjorde jeg jo ikke, så han stod og venta da! Kom aldri noen 18 trikk, så han rakk ikke frem til timen :bag: Er det mulig …. :hilarious:
Nei nei nei :hilarious: :hilarious:

Jeg hadde klipp i min første fødsel for 12! År siden. Ingen problem i denne graviditeten eller ved nr 2.
Jeg kan likevel ha utfordringer der ved andre "aktiviteter ". Men det er komt seg iløpet av de 12 årene.

Back
Topp