vondt i hoftepartiet...

Og i ryggen oppover til halve ryggen. Har hatt det sånn flere kvelder på rad. På fredagen tisset jeg litt på meg. Og nå synes jeg det lukter vondt av tisset mitt. Jeg virkelig blir utilpass selv når jeg er på do! Noen som kjenner seg igjen i dette?

Be legen teste urinen din idag. Kanskje du har uvi eller nyrebekkenbetennelse!
Hvis ikke - så er det nok "bare" gravidplager, ikke gøy men mye sånt som kommer fremover:/

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Be legen teste urinen din idag. Kanskje du har uvi eller nyrebekkenbetennelse!
Hvis ikke - så er det nok "bare" gravidplager, ikke gøy men mye sånt som kommer fremover:/

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015
Håper det bare er normalt innenfor sv . Men jeg får ringe legesenteret i morgen tidlig. Er ikke noe særlig å gå rundt i uvisshet å bekymre seg.

Greit å få det sjekka ut hos legen. Det er vel tidligere i svangerskapet det er vanlig med unormal lukt av urinen... Har ikke hatt uvi sjøl på leeenge (bank i bordet, salt over skuldern )men høres jo veldig ut som uvi

Første som slo meg var UVI, siden du får vondt når du tisser, lukter vondt og at du gjorde på deg, eller nyrebekken.

Annet som også kan være er bekkenløsning/låsning, men tror mest det første som blir sagt her. Du kan bare troppe opp på legekontoret og få sjekket urinen din. Om det skulle slå ut, så klemmer de deg inn til legen :)

God bedring

Det fikk utslag kun på utflod. Hmm.. men var å snakket med legen. Utifra hva jeg kjenner på kroppen og at det kun slo ut på ul så er det bekkenet mitt som krangler. Den vonde lukta og at det har vært vondt å tisse er borte i dag. Blir det værre så skal jeg ta ny prøve.

godt å høre i grunn :) Selvom det ikke er godt.

Prøv å drikke mer vann og eller appelsin juice. kanskje det hjelper mer :)

Back
Topp