Vondt i hoftene.

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Flere som får vondt i hoftene av å ligge på siden i senga? Tror vi må ha noe sinnsykt hard madrass... Klarer ikke å ligge på rygg, prøver å variere med høyre og venstre side, men venstre er favoritten, kjennes ut som tannpine hele dagen etterpå, vondt å trykke på området. Nesten litt sånn trykksårsmerte.
Vurderer sterkt å investere i tempurmadrass eller lignende.. :-/
 
Jeg ligger kun på siden nå, utrolig irriterende!!! Vi skal kjøpe ny seng nå :) god bedring
 
Høres ut som noe bekkengreier jeg kjenner altfor godt til.
 
Har du prøvd å legge en pute mellom beina? Det gjør iallefall en stor forskjell for mine hofter.
 
Ja, har dobbeldyne og hjemme alene akkurat nå, så legger masse mellom bena. Men våkner likevel med smerter, enda verre i dag :-/ Har lyst på sånn lang pølsepute i senga, så jeg kan både ha mellom beina, under magen når den blir større, og ligge å klemme på den :)
Tenkte på å skaffe sånn overmadrass ja. Er ikke akkurat billige saker :p
Håper det er alt som skal til, vil ikke ha noe bekkenproblemer..
 
Ja, har dobbeldyne og hjemme alene akkurat nå, så legger masse mellom bena. Men våkner likevel med smerter, enda verre i dag :-/ Har lyst på sånn lang pølsepute i senga, så jeg kan både ha mellom beina, under magen når den blir større, og ligge å klemme på den :)
Tenkte på å skaffe sånn overmadrass ja. Er ikke akkurat billige saker :p
Håper det er alt som skal til, vil ikke ha noe bekkenproblemer..
Håper du blir kvitt det fort
 
Back
Topp