Vondt i hoften..

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Er det andre som har vondter i leddene? Er det gikt? Nærmer meg jo 30...
Kan det være tegn på bekkenløsning? Synes det er litt tidlig.. Har vært sånn siden jeg tok testen.
 
Jeg har også vondt i hofteb og har strålinger ned i den ene leggen, ganske så ubehagelig! Håper det er noe som går over :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
huff.. håper det ikke er langvarig nei. Meldte meg nettopp inn på treningssenter. Her skal det forebygges:)
 
Jeg sleit med det i forrige svangerskap, vondt i hoftene og nedover i rompa.
Ser ut som jeg får det nå også.
Sliter mest når jeg har vært aktiv ved å hå tur eller vaske hus...
Er vist noen muskler i korsryggen min som ikke gidder å hjelpe til ekstra når jeg er gravid, så andre muskler må ta over. Da bli de slitne og overarbeidet, og jeg får vondt.
Eneste medisin er å ta det med ro.
Og så fort ungen er ute, blir det bra igjen:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Har også vondt i hoftene, hadde det sist også. Føler jeg må "knekke" de opp av og til...
 
Jeg sleit med det i forrige svangerskap, vondt i hoftene og nedover i rompa.
Ser ut som jeg får det nå også.
Sliter mest når jeg har vært aktiv ved å hå tur eller vaske hus...
Er vist noen muskler i korsryggen min som ikke gidder å hjelpe til ekstra når jeg er gravid, så andre muskler må ta over. Da bli de slitne og overarbeidet, og jeg får vondt.
Eneste medisin er å ta det med ro.
Og så fort ungen er ute, blir det bra igjen:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Å nei! Stakkars deg! Håper det ikke skjer igjen denne gangen.
Jeg fikk ikke lov til å bevege meg i forrige svangerskap. Les: Sengeliggende i 4 mnd. Så denne gangen har jeg så lyst til å trene og være aktiv. Håper virkelig ikke det er noe som er gale med hofta. Satser på at det snart går over:)
 
Å nei! Stakkars deg! Håper det ikke skjer igjen denne gangen.
Jeg fikk ikke lov til å bevege meg i forrige svangerskap. Les: Sengeliggende i 4 mnd. Så denne gangen har jeg så lyst til å trene og være aktiv. Håper virkelig ikke det er noe som er gale med hofta. Satser på at det snart går over:)

Uff da. Sengeliggende høres virkelig ikke morro ut:/
Jeg kunne bevege meg jeg, men ikke så mye om gangen.
Og denne gangen har jeg ei aktiv snuppa, så må jo røre litt mer på meg.


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Haha:) Heldig du, som får "gratis" mosjon:) mye trening i å løpe etter bitte små!
 
Kjenner ryggen og hoftene begynner å bli vonde.
Jeg sliter en del med ryggen fra før, skulle egentlig til røntgen I går men måtte avlyse pga lille I magen, håper jeg klarer å være lenge ute I jobb :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er dessverre helt vanlig. Dere kan få hjelp av kiropraktor og fysioterapeut. :) spesielt om behandleren bruker kinesiotape. Det er en tape som støtter de musklene som sliter litt pga hormoner osv. Tapen må legges på av en som er utdannet, men det er virkelig verdt det. :)


Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)
 
Det er dessverre helt vanlig. Dere kan få hjelp av kiropraktor og fysioterapeut. :) spesielt om behandleren bruker kinesiotape. Det er en tape som støtter de musklene som sliter litt pga hormoner osv. Tapen må legges på av en som er utdannet, men det er virkelig verdt det. :)


Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Takk for tips:). Skal snakke med legen om det når jeg skal dit på tirsdag. Håper det lar seg fikse. Det ble ikke bedre av trening. :(
 
Takk for tips:). Skal snakke med legen om det når jeg skal dit på tirsdag. Håper det lar seg fikse. Det ble ikke bedre av trening. :(

Det er ikke alltid trening hjelper. Snakk med legen din. Kanskje du kan få en henvisning. :) hvis ikke så er Kiropraktorer prinærkontakter og du trenger ikke henvisning for å komme til behandling. :)


Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)
 
Back
Topp