Vondt i hofta idag

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Hmm, hatt så vondt i hofta mi idag, og som av og til liksom "stråler" nedover mot låret.. Sååå driiit[:'(]
Kan det være starten på bekkenløsning?? argh, håper virkelig ikke det assa!!![&:]

ORIGINAL: Mammashjerte

Skiveutglidning ?

I hofta??

ORIGINAL: *eniia*

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Hmm, hatt så vondt i hofta mi idag, og som av og til liksom "stråler" nedover mot låret.. Sååå driiit[:'(]
Kan det være starten på bekkenløsning?? argh, håper virkelig ikke det assa!!![&:]

sånn har jeg det også...stråler på en måte på innsiden av låret hos meg. Håååper ikke det er bekkenløsning verken hos deg eller meg.. [;)] sier til meg selv at det sikkert er noe hormonelt og at det går over [8D]

hehe samme her.. håper det går over assa, ikke noe spesielt godt[&:] Da satser vi på at det IKKE er det[;)]

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden

Vondt i hofta idag

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: nurkeklar er gravid
ORIGINAL: Mammashjerte

Sklir det ut nederst i ryggen gir det smerter i hofta

Burde jeg ikke hatt djevelsk vondt i ryggen da??

ORIGINAL: ragnarekkverk

Hehe...så så jenter...det er faktisk noe i det hun sier[;)]

Jeg var til kiropraktor etter forrige svangerskap pga det jeg trodde var bekkenet. Det viste seg at smerten kom fra RYGGEN!! hehe[:D] Han viste meg en fin bok som viste alle fine nervebaner som gikk fra det punktet i ryggen og nedover i hofter osv[;)]

Men det du erfarer her er nok dessverre bekkenet, men det betyr ikke at du kommer til å bli veldig plaget av det..bare vær forsiktig med hva du gjør, og ta hensyn til det![:)]

Ja, nei var ikke sånn[;)]  Bare trodde at dersom man hadde en skiveutglidning i ryggen så ville man hatt djevelsk vondt i ryggen - bare det jeg innbilte meg og trodde[8D][;)]

Nei får håpe jeg ikke blir plaga av det.. Men skal være litt forsiktig framover da ja.. Men svømming - det er vel bra??

Back
Topp