Vondt i hodet

Beibi2022

Andre møte med forumet
Hei! Flere som har vondt i hodet? Æ har så vondt i hode hele tida å e veldig skeptisk til å bruke paracet. Har tatt ca 1 om dagen i 1 uke, å har lest at man ikke bør ta daglig i mer enn 1 uke sammenhengende. Skal til fastlegen ila uka, så får hjelp da av lege . Noen som opplever d samme å har noen tips, råd eller erfaringer?

Ja jeg har selv hatt vondt i hode hele uka som var, liksom trykk i hodet og jeg føler meg litt bakfull.. er kjempe slitsomt å ha det sånn og veldig skummelt for jeg er redd det er noe alvorlig. Jeg har ikke turt å ta noe Paracet siden jeg leste en artikkel i september at de nå IKKE anbefaler Paracet til gravide
fortsetter det slik må jeg komme meg til fastlegen, har dessverre ikke noe tips å komme med, selv så har jeg for det meste ligget på sofaen hele uka

https://www.nrk.no/trondelag/90-for...k-av-paracetamol-under-svangerskap-1.15667333

Jeg har også det. Hadde det sist jeg var gravid og. Det gikk over i 2 trimester. Syns det hjelper med litt hvile

Ja jeg har selv hatt vondt i hode hele uka som var, liksom trykk i hodet og jeg føler meg litt bakfull.. er kjempe slitsomt å ha det sånn og veldig skummelt for jeg er redd det er noe alvorlig. Jeg har ikke turt å ta noe Paracet siden jeg leste en artikkel i september at de nå IKKE anbefaler Paracet til gravide
fortsetter det slik må jeg komme meg til fastlegen, har dessverre ikke noe tips å komme med, selv så har jeg for det meste ligget på sofaen hele uka

https://www.nrk.no/trondelag/90-for...k-av-paracetamol-under-svangerskap-1.15667333
:nailbiting: Ikke mer paracet her da før æ får prata med legen! Takk for artikelen!

Har og slitt med mye hodepine :dead:

Kjempe slitsomt og vondt. Har ikke tatt paracet til nå. Men blir det for gale kommer jeg kanskje til å ta en sjelden gang :happy:

Jeg føler meg også tung i hode til tider, sånn som i dag, men jeg har tenkt mer at de kommer av at jeg drakk for lite vann :)

vet jeg ikke drakk så mye vann i går. Det pleier å hjelpe til dagen etterpå da, at jeg drikker mer vann. Har vare hatt noe som kunne minne om hodepine en gang, og det var ganske mildt, så jeg trengte jo ikke å ta noe. Kanskje jeg er litt herda siden jeg er vandt med migrene :bag:

Vondt i hodet her også, men ikke så ille at jeg trenger smertestillende. Håper det går fort over! :)

Jeg hadde skikkelig hodepine og var uggen hele forrige helg, orket ikke å stå opp fra senga før utpå kvelden..
Det gikk heldigvis over, men jeg har migrene til vanlig og "vanlig hodepine" merker jeg egentlig lite til ellers.

Back
Topp