Vondt i hodet? :(

Ja... :(
6. dagen her. Er så lei! Håper den forsvinner i natt....
Er nå 11+4.

Begynt å bli plaga med hodepine jeg også. Som om at ikke kvalme er nok liksom!

Her og :(

Forrige svangerskap føler jeg at jeg fikk SLT men da i svært mild grad. Denne gangen føler jeg også at jeg får alt, men mye kraftigere enn sist!
Gleder meg til siste trimester, det tror jeg var ganske OK forrige gang!

Begynt å bli plaga med hodepine jeg også. Som om at ikke kvalme er nok liksom!

Uff ja , er liksom en neverending story med symptomer.. virker som jeg har fått bytta ut kvalmen med hodepine 24/7 i stedet.. haha at det går an... blir kanskje kvitt noe,- dukker opp noe annet. Great:(

Her også, ikke mer enn 2-3 dager om gangen, men det dukker opp ofte og er vanskelig å bli kvitt. Hadde det med eldstemann også.

Legen min sa jeg skulle komme og måle blodtrykk om jeg fikk hodepine som ikke gir seg.

Har hodepine hver dag, hatt det i noen uker nå. Håper det virkelig gir seg snart, er plagsomt...
Var redd for høyt blodtrykk, da jeg hadde kraftig svangerskapsforgiftning med førstemann, men det er heldigvis normalt (står på blodtrykksmedisiner da..., har gjort siden førstemann ble født for 14 år siden...)

Hadde mye vondt i hode i starten. Fikk henv til Fysio hos fastlegen. Funket som bare det! Bye bye hodepine :)

Har i dag og, og i natt... Så slitsomt. På 7.dagen nå... Lei!

Ja, er veldig plaget med det :( Blir helt utenfor, sitter bare å venter på at klokken skal bli mange nok til at jeg kan legge meg... Blir verre utover dagen.

Blodtrykket mitt er normalt. Lurer veldig på hva det kommer av.

Paracet hjelper ingen verdens ting.

Ja, er veldig plaget med det :( Blir helt utenfor, sitter bare å venter på at klokken skal bli mange nok til at jeg kan legge meg... Blir verre utover dagen.

Blodtrykket mitt er normalt. Lurer veldig på hva det kommer av.

Paracet hjelper ingen verdens ting.

Off av meg:((. Regner med du har prøvd å ta to tbl a 500 mg også? :(

Fjerde dagen med hodepine.. :( blir verre om jeg anstrenger meg mye eller leser.. Må sove noen timer ila dagen for jeg orker ikke hodepinen :( æsj.. Å i dag skal jeg på jobb for første gang på nesten en mnd...

Jeg innbiller meg at det har med hormonendringer å gjøre. Rundt uke 9-12 begynner hcg å droppe ganske mye. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg har alltid vondt i hodet når jeg får mensen og av og til rundt eggløsning..

Back
Topp