Vondt i hodet...

Jeg er plaget med hodepine. Store deler av dagen. Den er skikkelig tung og trykkende på en måte.. er i tillegg veeeeldig trøtt, så vet ikke om det er derfor..

Det har jeg også. Prøver å drikke masse vann hver dag, uten at det har hjulpet så mye.

Det er sikkert ganske vanlig når man er gravid det og da kanskje.. Er så mange symptomer som man ikke vet om ;) Jeg prøver også å drikke mye vann, uten at det hjelper noe særlig.. Kald klut på panna og slappe av er deilig, men hodepinen slipper ikke..

Hadde noen dager for to uker siden. Hadde så vondt i hodet at jeg holdt på å kaste opp Når jeg var på jobb. Var hjemme dagen etter og lå kun under teppe hele dagen.

Jeg er 14 uker i morgen, og jeg sliter veeldig med hodepine! Drikker mye vann, spiser , slapper av, tar paracet men ingenting funker :( blir veldig slitsomt i lengden ..

Har og vondt i hode :( Så vondt at eg føler meg kvalm/fyllasjuk av det :( Ikkje klart å gå på jobb denne veka. Føler det hjelper veldig "lokalt" og for ein veldig kort periode å ete frukt og drikke te. Men så er det tilbake like etterpå..

Samme her! Hodepina har kommet for fullt i dag, og jeg kjenner meg trøttere enn hva jeg vanligvis gjør... Har ingen råd å komme med anna enn å ligge nedpå, selv om det ikke gjør hodepina mindre merkbar...

Det er så mange som sliter med det jaa... :/ Føler med dere. Nå har kvalmen begynt å roe seg litt her, men har så vondt i hodet at jeg fungerer jo ikke nå heller ;)

Føler skikkelig med dere :( Slet med hodepine for en god stund siden, men ga seg heldigvis i forrige uke! Krysser fingrene for at den snart slipper taket hos dere også !! :)

Har hatt det fleire gonger til no eg og og då ofte 2-3 dagar samanhengande. Drikker masse vatn, men likevel... I dag er hovudverken heavy etter nokre timar i sola f.eks. Men har funne ut at dei dagane eg hoppar over ein kopp kaffi om morgonen så kjem ofte hovudverken, så er sikkert blitt avhengig av den eine koppen om morgonen;) I dag hadde eg ikkje tid til kaffi før legetime kl 09.00;)

Kaffe! Der sier du noe! Jeg har lite lyst på kaffe om dagen, og vanligvis har jeg drukket ihvertfall 3-4 svære krus om dagen. Nå har jeg ikke drukket kaffe hverken igår eller idag, faktisk kun en liten kopp på hele helgen, og ingenting fredag.. det er kanskje derfor jeg har hodepine!

Jeg sluttet å drikke kaffe når jeg var rundt 5 uker på vei jeg... Da smakte det ikke lenger så kutta det helt ut :)

Dundrende hodepine som aldri gir seg her og :(

Jepp, høres kjent ut! Er i uke 8 nå og har begynt å merke en del hodepine. Husker jeg hadde det i forrige svangerskap også. Håper det gir seg snart for din del!

Har ikke slitt med det, men hadde skikkelig skallebank i går kveld...sammen med sinnsyk kvalme. Klarte jo ikke engang tanken på å svelge en paracet! Klarte heldigvis å sovne etterhvert og i dag er det ikke like ille!

Jeg er 30% sykemeldt pg av hodepine, og så går jeg til naprapat for å løsne det :)

Back
Topp