vondt i hodet

Pinkypie

Glad i forumet
noen andre som har hatt vondt i hodet hittil i sv.skaået? varer det i flere dager eller kommer det og går ?

Bruker aldri å ha vondt i hodet, men i går våknet jeg med et tungt og vondt hode og har det enda [:'(] så er hjemme fra jobb idag:/

Ja, kommer og går. Hadde det sånn i forrige sv.skap og.
Helt normalt.

ja, kommer snikene kl 21 hver kveld..
hodde mye hodepine forrige svangerskap.
god bedring[:)]

ORIGINAL: Bøllefrø*

ja, kommer snikene kl 21 hver kveld..
hodde mye hodepine forrige svangerskap.
god bedring[:)]

usj[:'(] takk[:)]

Hadde anspennelseshodepine i forige svangerskap, er vanlig å bli lettere stiv i nakke/skuldre når man er gravid så jeg gikk til akupunktør og fysio noen uker og så ble jeg heldigvis kvitt det igjen [:)]

Håper det blir bedre snart, god bedring [:)]

Sliter veldig med svangerskapsmigrene faktisk (har migrene til vanlig)

Har det desverre hver dag nesten[&o]

den der kjenner jeg til .... Har hatt stress migrene og vært hjemme i snart to uker og det tar på! Skal til fysioterapi for å strekke og tøye nakke og ryggmuskler for å prøve å løse det opp slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb igjen...

Har termin 3. august og er skikkelig spent da jeg nå er 13 uker på veg og alt går bra enda:) Gleder meg til ultralyd og til å få se nurket i magen =)

Jua

Hadde hodepine noen uker i forrige svangerskap, og merker at jeg får det innimellom nå og. Fikk tips av jordmor at jeg kunne ta litt mer kaffe, og det virket fint på meg [:)] (mindre farlig enn paracet)
Gjorde litt nakkeøvelser og passet ekstra på holdningen når jeg var ute og gikk også. Fort gjort å belaste kroppen feil når magen blir tyngre.

jeg!!! hadde det sist også[:-] Sykemld 40 % nå, så satser på det er bare er spenningshodepine som går over med litt kortere dager og slappe av[:)]

Har også hodepinne innimellom. Må passe på å få i meg nok veske, sa jordmor. Jeg drikker egentlig mye. Det eneste som hjelper mot smertene er dessverre smertestillende tabletter. Har prøvd å legge meg med smerter i håp om at de går over mens jeg sover, men det blir bare værre og værre.

Føler meg litt rådvill jeg.. Har slitt med intens hodepine siden mandag. Litt mindre på morran, og så øker det utover dagen og kvelden. Kjenner nakken er DØNN stiv, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for at det skal bli fort bra. Sambo prøver å kna meg litt på kvelden og har gjort litt avspenningsøvelser, men er fortsatt stiv.

Jobber 100 % i barnehage med 18 unger på min avdelingen, og kjenner det er tungt om dagen. I tillegg har jeg en korsrygg/bekken som "leker" med meg, så det er ikke bare bare om dagen.
Har legetime om 3 uker, men er litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Det er jo så slitsomt med den hodepinen.. :(

Noen som har noen tips? Eller råd?

Svak hodepine hele tiden, sterkere av og til. Var slik forrige gang også, under hele svangerskapet. MEN så er også det det eneste jeg plages med, da, så jeg klager ikke altså[8D][;)]

Jeg har så og si aldri hodepine ellers, men har hatt det ofte nå. Tror det er en kombinasjon av stress hjemme og på jobb, for jeg har ikke merket noe til det i de forrige svangerskapene. Har også helt elendig hukommelse - glemmer de mest elementære og dagligdagse ting...

Back
Topp