Vondt i hodet!!!

LINKATH

Glad i forumet
Hatt det dag og natt siden søndag, og det gir seg ikke, ikke med paracet heller[:(]! Tror jeg går på veggene snart! Skal til jordmor i morgen da, håper det ikke er noe farlig da!

Foresten er jeg 13 uker i dag da =) Så håper ihvertfall lille nurket har det bra[:)]

Det er helt vanlig, jeg var mye plaga både i forrige svangerskap og dette :)

Har du bråslutta med koffein? Jeg må drikke en kopp te om dagen siden jeg var skikkelig kaffejunkie før jeg ble gravid, ellers holder hodet på å eksplodere! Det er ikke bra å slutte altfor brått :)

Koffein hjelper forsåvidt mot hodepine så hvis du har lyst er det bare å ta deg litt te eller kaffe, bare du holder deg innenfor anbefalingene på max 2 kopper kaffe eller 4 kopper te per dag. Og er det en liter cola? Anbefalingene er satt veldig lavt så det er ikke noe skadelig så lenge du holder deg innenfor!

[:(]

Har du fått sovet noe godt ellers? Kanskje det er mangel på søvn eller sånt...?

Håper det går over snart...

Masse god bedring...

ORIGINAL: Speedsjarken

Det er helt vanlig, jeg var mye plaga både i forrige svangerskap og dette :)

Har du bråslutta med koffein? Jeg må drikke en kopp te om dagen siden jeg var skikkelig kaffejunkie før jeg ble gravid, ellers holder hodet på å eksplodere! Det er ikke bra å slutte altfor brått :)

Koffein hjelper forsåvidt mot hodepine så hvis du har lyst er det bare å ta deg litt te eller kaffe, bare du holder deg innenfor anbefalingene på max 2 kopper kaffe eller 4 kopper te per dag. Og er det en liter cola? Anbefalingene er satt veldig lavt så det er ikke noe skadelig så lenge du holder deg innenfor!

Tusen takk for flott svar!! [:)] Skal prøve på det=)

det er slitsomt. hadde vondt i hode hele forrige uke. ingenting hjalp :( Men nå er det borte:/
Men prøv å drikk mye vann, det skal jo hjelpe litt. det hjelper for meg.
God bedring

Jeg har det også, og det var slik sist også.

For meg hjelper det å ta en tur i frisk luft, spise litt med jevne mellomrom og drikke mye vann. Paracet hjelper ikke her heller så det lar jeg være. Og ellers: ikke stress! Det er lov å ta seg litt time-out.[:)]

god bedring..[:)]

Mener å ha lest et sted at dette er vanlig for gravide? Ikke at det gjør saken noe bedre, selvsagt...
Men viss du har behov for koffein ville jeg absolutt anbefalt te/kaffe i små doser i stedet for cola, der får du jo mye unødvendig sukker i deg også.

Back
Topp