Vondt i hodet etter fødsel?

MarcusMamma

Forumet er livet
Andre som har det?
Har konstant hodepine, tar paracet hver dag men tar bare bort litt... Er 9 dager siden fødsel så beg å bli slitsomt.

Har ikke født ennå, men husker du å drikke nok? Hvis du ammer trenger du kanskje mer væske enn normalt :-)

God bedring!

Vann er så viktig, spesielt ved amming. Drikker du nok? Ellers så kan det være fordi du er sliten også. Ikke lett og si. Hva med frisk luft?

Jeg hadde også mye vondt i hodet etter fødsel. Det viste seg at jeg hadde jernmangel. Etter at jeg begynte på jerntabletter så er hodepinen borte. Så det kan også være derfor :-)

Andre som har det?
Har konstant hodepine, tar paracet hver dag men tar bare bort litt... Er 9 dager siden fødsel så beg å bli slitsomt.
Sliter med det jeg også, en uke siden fødsel i dag og har hatt konstant vondt i hodet de siste 3 dagene. Sitter på den ene siden foran i pannen hos meg.. Drikker nok litt lite vann i forhold til hva jeg burde:/

Sniker fra juli. Om dere har fått epidural under fødselen, så kan dere få noe som heter spinal hodepine. Tror det kan vare en stund...
God bedring!

Ikke epidural. Kanskje jeg drikker for lite, føler jeg drikker nok men skal prøve mer. Jernmangel har jeg hatt i mange år, går ikke særlig opp men kanskje den er ennå lavere nå med blødning?

jeg også har slitt, og sliter med det enda.. 18dager siden fødsel
mn jeg drikker og spiser nok for lite :/ mulig jeg har strekk i nakken også, blitt en del rare ammestillinger..

Andre som har det?
Sniker helt fra "vi som prøver" ;) etter mitt første barn i 2011, fikk jeg hele tiden hodepine i ukesvis etter fødsel. Var hos fastlege, henvist til MR av bihulene og deretter henvist til øre-nese-hals da det viste seg at jeg under pressriene, sprengte flere kar i bihulen. Pga hovne slimhinner kom smertene bare av å gå 20 min gåtur, men en kur med kortisonspray så ble det borte :)

Back
Topp